مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

حضرت خدیجه(س) الگوی ایثار، ایستادگی و استقامت است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه بر جهاد تبیین و روشنگری با الگوگیری از حضرت خدیجه کبری(س) تاکید کرد و گفت: حضرت خدیجه، الگوی تام انسانیت، ایثار، ایستادگی و استقامت در راه حق و پشت پا زدن به ثروت، مکنت و جایگاه اجتماعی است.
کد خبر: ۹۵۰۱۱۴۴
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام روح الله مهدی نیا در نشست فرهنگی خواهران شاغل در سپاه میانه، با بیان اینکه حضرت خدیجه(س) وقتی حقانیت پیامبر را متوجه شد، از تمام جایگاه و هست و نیستش برای حمایت از ایشان و تبیین رسالتش گذشت، ایشان را الگوی استقامت و فداکاری معرفی کرد و افزود: مباحث انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ و مباحث دینی اسلام و مکتب قرآن است و باید مورد تبیین قرار گیرد.

   وی مساله حجاب را یکی از مهمترین مسائل جامعه اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: حجاب مانع از فروپاشی خانواده ها و از بین رفتن ارزشها و تعهدات دینی است.

   حجاب الاسلام مهدی نیا با اشاره به انحطاط اخلاقی و سستی بنیاد خانواده ها در غرب به سبب ترویج بی حجابی و در پی آن، بی بند و باری فرهنگی، متذکر شد: اولین وظیفه یک مومن در برابر معضل بی حجابی، عدم سکوت، عدم قبول و عدم رضایت از این وضعیت و در وهله بعدی تلاش در جهت اصلاح جامعه اسلامی است.

   وی با شاره به رسالت سنگین خواهران محجبه در پیشگیری از گسترش بی حجابی در جامعه، متذکر شد: امروز بانوان متدین به تاسی از حضرت خدیجه کبری و حضرت زهرا سلام الله علیها، وظیفه ای تاریخی در قبال روشنگری آحاد جامعه و جهاد تبیین دارند.

   نشست فرهنگی ویژه خواهران شاغل در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها