دعوت فرمانده سپاه رفسنجان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

سرهنگ محمد پساوند با صدور پیامی از مردم انقلابی و بسیجیان شهرستان رفسنجان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۰۴۴۸۷
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، سرهنگ محمد پساوند با صدور پیامی از مردم انقلابی و بسیجیان شهرستان رفسنجان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مرحله‌ی جدیدی را در همبستگی با مسئله فلسطین و مبارزه‌ی ملت فلسطین در سایه‌ی بیداری ملت‌های مسلمان و آزادیخواه در منطقه و جهان در برابر صهیونیست ها و استکبار جهانی آغاز کرد.
دفاع از آرمان فلسطین به عنوان محور وحدت جهان اسلام و قدس در آستانه‌ی آزادی، رسالت مهمی است که امروز باید بیش از هر زمان به آن پرداخت و امسال هم فریاد برآوریم.
با فضل پروردگار و به فرموده رهبر معظم انقلاب «همه چیز از معادله‌ای جدید در امروز و فردای فلسطین خبر می‌دهد» و به درستی تحولات اخیر نشان می‌دهد رژیم جعلی صهیونیستی در آستانه فروپاشی است که نوید بخش پیروزی بزرگ برای جهان اسلام خواهد بود.

اینجاب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مؤمنان روزه‌دار در ماه مبارک رمضان، از مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان رفسنجان دعوت می‌کنم تا با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حمایت قاطع خود را از ملت مظلوم فلسطین و نفرت و انزجار خود را نسبت به سیاست‌های خصمانه مستکبران دنیا اعلام نمایند.

انشالله با اتحاد ما در روز جهانی قدس امسال، میخ محکمی بر تابوت پوسیده مستکبرین به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی کوبیده شود و زمینه‌ساز آزادی قدس شریف باشد.

سرهنگ پاسدار محمد پساوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رفسنجان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار