معلم اخلاق خطاب به کارکنان سپاه امام رضا(ع):

اولویتمان در زندگی حفظ دین باشد

حجت الاسلام غفار فام استاد حوزه و معلم اخلاق در جمع کارکنان ستاد سپاه امام رضا علیه السلام با اشاره به شرایط امروز جامعه گفت: باید در زندگی اولویت اولمان حفظ دین باشد.
کد خبر: ۹۵۱۲۴۴۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

به گزارش روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام این استاد حوزه که به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق سخن میگفت، تصریح کرد: امروز دشمن دین ما را هدف قرار داده و ما باید پایبندی به اصول و مبانی دینی را در خود و اطرافیان مان تقویت کنیم.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق علیه السلام در خصوص ویژگی‌های شیعیان از منظر این امام همام گفت: عفت شکم یکی از مهمترین این ویژگی هاست و اگر شکم انسان به حرام آلوده شود نباید ادعای شیعه بودن را داشته باشیم.

غفار فام، عفت دامن و سخت‌کوشی را از دیگر ویژگی شیعیان عنوان کرد و افزود: عفت دامن یعنی عفت چشم، گوش، هوش و عفت تمامی اعضا و جوارح بدن لذا باید از نگاه که در اسلام به آن تاکید فراوان شده است مراقبت کرد.

این معلم اخلاق انجام کار فقط برای خدا را از دیگر ویژگی انسان شیعه برشمرد و افزود: کسی که مدعی شیعه بودن است باید حتی نفس کشیدنش هم برای خدا باشد حجت الاسلام غفار فام گفت: چشم داشتن و امید داشتن انسان شیعه به خداست و ترسش او هم فقط و فقط از خداست.

 
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها