خبرهای داغ:

توسعه جامعه در گرو روشن گری افکار عمومی

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی محقق می شود که ماموریت انجام آن به عهده روابط عمومی سازمان‌هاست.
کد خبر: ۹۵۱۲۹۳۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است: بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی « روابط عمومی و ارتباطات» صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در ادامه عنوان کرده است: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است در واقع روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی محقق می شود که ماموریت انجام آن به عهده روابط عمومی سازمان‌هاست.
در ادامه می خوانیم؛ بی‌تردید جهان امروز را نمی‌توان بدون روابط‌عمومی تصور کرد و این حلقه واسط میان مردم و مسئولان، مهم‌ترین وظیفه را در شکل‌گیری یک ارتباط چندسویه موثر و سالم در جامعه ایفا می‌کند. بر این اساس روابط‌عمومی، یک دانش عمیق و وسیع و در عین حال یک هنر خلاقانه و کاربردی محسوب می‌شود.
کاشفی در این پیام تأکید کرده است: توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مسئولان با ذینفعان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

در پایان آمده است: اینجانب ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه و روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به همکاران عزیز و پر تلاش این حوزه، توفیق روزافزون و تداوم بهروزی و موفقیت ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار