خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

رویکردهای روابط عمومی باید تخصصی باشد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)همدان گفت: رویکردهای روابط عمومی باید تخصصی باشد تا جایگاه خود را بهتر پیدا کند این امر نیازمند برگزاری کارگاه‌های آموزشی وتقویت توانمندی‌های نیروهای آن است.
کد خبر: ۹۵۱۳۱۰۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در دیدار با نیروهای معاونت روابط عمومی سپاه استان همدان ضمن تبریک روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات اظهار کرد: روابط عمومی هر سازمان و نهادی پل ارتباطی و انعکاس دهنده تلاش‌های صورت گرفته در آن سازمان است.

وی ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) با اشاره به آیه شریفه «کل شیء هالک الا وجهه» گفت: در ذیل این آیه شریفه روایات زیادی نقل شده و در یکی از آن روایات امام صادق (ع) می‌فرمایند «ما وجه الله هستیم»، در روایتی نیز آمده است «علی وجه الله» که این روایت به یکی از مصادیق وجه الله اشاره دارد چرا که همه حضرات معصومین (ع) نور واحد هستند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: ائمه معصومین (ع) کامل‌ترین تجلی خداوند متعال هستند چراکه این بزرگواران جانشین و خلیفه خدا بر روی زمین هستند پس باید شبیه‌ترین مخلوقات نیز به خداوند باشند، در واقع پیامبر(ص) و اهل بیت مکرم ایشان(ع)، آیینه تمام نمای حق تعالی هستند و صفات و اسمای ذات حق در آنها متجلی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سابقه روابط عمومی اشاره کرد و افزود: نامه‌نگاری‌هایی که پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) با حاکمان ممالک مختلف در راستای گسترش دین مبین اسلام داشته‌اند مصداقی از روابط عمومی است.

 نجاری با تاکید بر جایگاه روابط عمومی در سپاه گفت: رویکردهای روابط عمومی باید تخصصی باشد تا بتواند جایگاه خود را بهتر پیدا کند این امر نیازمند برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تقویت توانمندی‌های نیروهای روابط عمومی است و با برگزاری دوره های آموزشی حضوری و مجازی می‌توان به این هدف نائل شد.

وی ضمن تبریک روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، عملکرد روابط عمومی سپاه استان را روبه جلو دانست و از فعالیت‌های شبانه روزی نیروها تشکر و قدردانی کرد و تقویت کمی و کیفی عناصر روابط عمومی سپاه استان را رمز موفقیت بیش از پیش آن مجموعه بیان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات