خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام رسولی:

یکی از خرمشهرها بحث خانواده و نوجوانان ما است

همدان-استاد حوزه و دانشگاه با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش است، گفت: یکی از خرمشهرها بحث خانواده و نوجوانان ما است.
کد خبر: ۹۵۱۵۶۰۹
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام رسولی در همایش پیاده‌روی رهروان شهدا ضمن تبریک سالروز سوم خرداد و دهه کرامت با بیان اینکه دشمن به ما تک زده است، اظهار کرد: هدف دشمن نقطه اساسی ثقل نظام یعنی خانواده است.

وی با بیان اینکه دشمن به خانواده‌ها حمله کرده است، گفت: در همه جامعه‌ها باید خانواده بماند تا آن جامعه ماندگار شود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دشمن بیدار است و همیشه وجود داشته و خواهد ماند، عنوان کرد: گاهی هوشیاری دشمن ما را هم از خواب بیدار می‌کند و باعث می‌شود هویت و یگانگی خود را به یاد بیاوریم.

وی با تاکید بر اینکه گاهی بیداری دشمن باعث همبستگی خودی‌ها می‌شود، ابراز کرد: دشمن روش خشنی را در پیش گرفته است و از دختران نوجوان به عنوان طُعمه استفاده می‌کند.

رسولی با بیان اینکه متاسفانه ما کار انفعالی و دفاعی انجام می‌دهیم اما برای حفظ خانواده و جامعه باید کار تهاجمی کنیم، تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی موثر و مفید در سطح شهر کار تهاجمی است.

وی با بیان اینکه حضور افراد باحجاب باید مستمر و همگانی باشد، تأکید کرد: برای انجام کارهای فرهنگی باید قرارگاه تشکیل داد و فعالیت مفید انجام داد.

استاد حوزه و دانشگاه هدف از تشکیل قرارگاه و کارهای تهاجمی را حفظ موقعیت موجود و جذب نیرو دانست و با بیان اینکه در جامعه ما زن و دختر ارزش دارد، ابراز کرد: کمترین نگاه ما به دختر یک پتانسیل، یک مادر و یک آینده ساز کشوری است.

وی با بیان اینکه مومن باید همیشه بیدار باشد، با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش است، خاطرنشان کرد: یکی از خرمشهرها بحث خانواده و نوجوانان ما است که امیدواریم با سپاه، نیروی انتظامی و ده‌ها نهاد انقلابی، توانمند و هوشیار این بار بزرگ زمین نماند و به فتح بزرگ و ظهور امام زمان(عج) برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات