خبرهای داغ:

آمادگی کامل تعاون روستایی آذربایجان شرقی برای خرید ۱۰۰درصد گندم

تبریز- مدیر تعاون روستایی آذربایجان شرقی گفت: تعاون روستایی آذربایجان شرقی با آمادگی کامل به پیشواز خرید کامل گندم می رود.
کد خبر: ۹۵۱۶۲۲۵
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اکبر رنجگران در گفتگو با خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه امسال وظیفه خرید گندم به صورت کامل در ۶ استان بر عهده تعاون روستایی بوده که یکی از این استانها، آذربایجان شرقی است، لذا آماده سازی زیرساختهای خرید گندم از اوایل فروردین ماه در دستور کار تعاون روستایی استان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تعاون روستایی استان با جدیت امور مربوط به خرید گندم را پیگیری و با نظارت کارشناسان سازمان بر تعیین و آماده سازی مراکز خرید قبل از خرید و ذخیره سازی گندم و همچنین امکانات دیگر تقریبا تکمیل شده و تعداد 70 مرکزخرید برای خرید گندم مورد بازدید و ۶۳ مرکز مورد تایید قرار گرفته است، ۳۲ مرکز متعلق به شبکه تعاون روستایی و ۳۱ مرکز متعلق به سیلوهای دولتی و بخش خصوصی و کارخانجات آردسازی می باشد و در صورت نیاز می توان این تعداد را افزایش داد.

مدیر تعاون روستایی استان افزود: تا به امروز ۶۳ عامل تشخیص و ۶۳ عامل ذیحسابی مشخص شده اند که استعلامات لازم اخذ و دوره آموزشی برای افراد منتخب بزودی تشکیل خواهد شد.

 رنجگران با بیان اینکه خرید تضمینی گندم از اواخر خرداد ماه توسط شبکه تعاون روستایی استان آغاز می شود افزود: خرید تضمینی محصولات راهبردی از راه های دستیابی به هدف شعار سال ۱۴۰۲ (مهار تورم، رشد تولید)است.

 وی در مورد انتخاب مباشر برای خرید گندم گفت: در کمیته فرعی خرید گندم، اتحادیه شرکتهای تعاون روستایی استان بعنوان مباشر انتخاب شده است که مدیرعامل اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی استان آمادگی کامل اتحادیه را برای خرید گندم اعلام نموده و تمام تلاش و قوای شبکه را برای خرید با کمترین مشکلات به کار خواهیم برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها