مسابقات فوتبال نونهالان بسیجی در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برگزاری مسابقات فوتبال در رده نونهالان بین بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) و امام حسین (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۷۵۲۸
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حلقه شهید ابراهیم هادی با حضور نوجوانان بسیجی در پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حلقه شهید ابراهیم هادی در رده نوجوانان به صورت هفتگی و با استقبال پرشور بسیجیان با حضور محمد عربی سرگروه این حلقه و در این هفته با موضوع خوانش خاطره ای از شهید ابراهیم هادی همراه با بیان و تفسیر یکی از حکمت های نهج‌البلاغه برگزار شد.

او افزود: در این برنامه از متربیان فعال حلقه با اهدای هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده به همت مسوول تربیت بدنی پایگاه سانس فوتبال حلقه‌ شهید ابراهیم هادی و حلقه‌ شهید هادی ذوالفقاری در رده نونهالان پایگاه در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برپا شد.

امامی با اشاره به برپایی حلقه ورزشی با حضور محمدمهدی احسانی از جوانان بسیج پایگاه درمورد اخلاق در ورزش گفت: همچنین حلقه ورزشی و تربیت بدنی در رده نونهالان تشکیل و در ادامه مسابقه فوتبال بسین بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) و پایگاه امام حسین (ع) برگزار شد.

او یادآور شد: همزمان با ولادت امام رضا (ع) نیز برگه های حدیث از این امام رئوف در سطح محله و بین فروشندگان مغازه جهت عرضه به مشتریان توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با اشاره به تدوام ویژه برنامه جهاد علمی عنوان کرد: با هدف آمادگی بسیجیان پایه هشتم و نهم برای آزمون ریاضی مدارس نمونه سوالات ریاضی با حضور مربی بسیجی حل و رفع اشکال انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار