خبرهای داغ:

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) خوزستان

مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت شهدای قیام خونین ۱۵خرداد در حسینیه لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) خوزستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۱۷۹۵۳
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج)، در این مراسم حجت الاسلام الیاسی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۷ ولی عصر (عج) خوزستان  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای یوم الله پانزده خرداد، به تشریح روند مبارزه امام خمینی قدس سره با رژیم طاغوت پرادخت و به بیان نقش مردم در شکل گیری و استمرار انقلاب اسلامی در سایه اطاعت و پیروی از علماء و ولایت فقیه اشاره نمود.

 

 حجت الاسلام الیاسی در ادامه بیان کرد: با اشاره به آغاز نهضت امام در روز عاشورا که مصادف با ۱۳ خرداد سال ۴۲ بود ، آغاز و مبدأ این انقلاب حسینی بود و مقصد آن زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) است لذا ضرورت دارد فرزندان انقلاب و نیروهای ولایی با درک شرایط و وظیفه شناسی، در راستای آرمانهای امام و منویات رهبری گام بردارند تا در زمینه سازی ظهور امام زمان نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.

 

وی با توجه به دیدگاه امامین انقلاب در مورد سپاه افزود : از نگاه امام و مقام معظم رهبری، پاسداری شغل نیست بلکه رسالت مقدسی است که از امام حسین علیه السلام به فرزندان مکتب روح الله رسیده است و باید بخوبی از آن دفاع کنیم .

 

وی دلیل کینه توزی دشمنان را نسبت به ولایت فقیه ، به خطر افتادن منافع قدرتهای استکباری دانستند و افزودتد : به حول و قوه الهی و به برکت انفاس قدسی امام خمینی ره و رهبری حکیمانه امام خامنه ای مدظله العالی ، استکبار جهانی در حال افول و اضمحلال است و ان شاءالله بر اساس وعده الهی نور اسلام راستین عالمگیر خواهد شد . 

 

در پایان مراسم با ذکر مصیبت توسط یکی از مداحان اهل بیت علیهم السلام خاتمه یافت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار