سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛  

۱۸ نانوایی متخلف در شهر محمودآباد قزوین جریمه شدند

۱۸ نانوایی متخلف در شهر محمودآباد قزوین جریمه شدند
سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از برخورد با ۱۸ واحد نانوایی متخلف در شهر محمود آباد خبر داد
کد خبر: ۹۵۲۱۳۶۴
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

 

قزوین_ به گزارش بسیج، جمشید خدایاری روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: این واحدهای نانوایی در مانور ویژه نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی شهر محمودآباد شناسایی شده‌اند.

وی اضافه کرد: تخلفات این واحدها شامل کم فروشی، گران فروشی،‌ فقدان پروانه کسب و تعطیلی خودسرانه بوده که متصدیان واحدهای صنفی برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گفته خدایاری ۲۰ نفر از بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و بسیج اصناف در قالب ۶ تیم در این مانور به شهر محمودآباد اعزام شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برخورد با واحدهای عرضه کالاهای اساسی در استان قزوین به صورت مستمر ادامه دارد و از این قبیل مانورها در نقاط دیگر استان نیز اجرایی خواهد شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در صورت تمایل برای نظارت همگانی بر واحدهای صنفی عرضه کالاهای اساسی موارد تخلف را پس از مشاهده به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار