بررسی وضعیت پاسخگویی پیام های سامانه ۱۳۷ پلاس ناحیه دو

به منظور پاسخگویی دقیق تر و رسیدگی هرچه سریعتر به درخواست های شهروندان ناحیه دو از طریق ثبت در سامانه ۱۳۷ پلاس،جلسه ای با حضور شهردار ناحیه دو ،ناظر عالی سامانه مدیریت شهری منطقه ۱۰ و جمعی از معاونین و مدیران برگزار و تصمیماتی در این خصوص در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۲۱۷۶۲
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

در این جلسه" علی سهرابی" شهردار ناحیه دو، نظراتی را به همکاران ناحیه در راستای رسیدگی کمی و کیفی به درخواست های شهروندان ارائه و اظهار کرد : رسیدگی به پیام های مردمی جزء خطوط قرمز ناحیه می باشد و همکاران از هیچ گونه تلاش و کوشش نسبت به رسیدگی درخواست های شهروندان دریغ ننمایند وبا هر گونه کم کاری و تعلل طبق مقررات اداری  برخورد خواهد شد.

درادامه  این جلسه، ناطر عالی سامانه مدیریت شهری منطقه ۱۰، به نحوه صحیح رسیدگی و پیوست درست تصاویر توسط اپراتورها  پرداخت.

در ادامه " چلگانی" رسیدگی به درخواست های فوریتی و خطرساز با حداقل زمان  را مهم تلقی کرد و گفت؛

به منظور سرعت بخشیدن به بررسی و پاسخ پیام های شب برای شهرداران ناحیه،

دسترسی آنها به سامانه امکان پذیر خواهد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار