خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) صالح آباد خبر داد

برپایی بیش از ۱۰ سفره اطعام امیرالمومنین (ع) در صالح آباد

همدان-فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) صالح آباد گفت: بیش از ۱۰ سفره اطعام امیرالمومنین (ع) نیز در صالح آباد و روستاهای تابعه در ایام الله اکبر، عید غدیر خم برپا شده است.
کد خبر: ۹۵۲۵۶۹۸
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱

مهناز قاسملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار ضمن تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: همزمان با دهه امامت و ولایت بیش از ۲۰ برنامه متنوع و شاد توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت معصومه (س) در صالح آباد و روستاهای تابعه از عید قربان تا عید غدیر برگزار شد.

وی بیان کرد: برگزاری جشن‌های باشکوه جشن و سرور عید سعید غدیر خم  و دهه امامت و ولایت و بستن عقد اخوت و برادری، برگزاری کاروان  خودرویی، پیاده روی، پخش شیرینی و شربت، نشست بصیرتی و روشنگری و جهاد تبیین، نشست سواد رسانه و تبیین خانواده از برنامه‌های برگزار شده توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد است.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) صالح آباد تصریح کرد: برگزاری سنت منجوق در آوردن در شب قربان، ایستگاه صلواتی، جشنواره غذای «دستپخت ریحانه» در روستای ساربانلر، پویش‌ها و مسابقات مجازی پویش «#فقط_به_عشق_علی»، «#حماسه_خورشید»، «#من_غدیری_ام»، «#مسابقه_بهترین_پویش_تبلیغ_غدیر» نیز با حضور بسیجیان برگزار شد.

وی عنوان کرد: حضور گسترده فعالان مجازی در پویش سراسری «#لبیک_یا_خامنه_ای» و «#عیدالله_الاکبر» در بستر توییتر و اینستاگرام، حضور فعال در رزمایش ثامن و برگزاری ختم قرآن و صلوات، توزیع بسته‌های فرهنگی و توزیع غذای گرم و سبد معیشتی از دیگر برنامه‌های ویژه دهه امامت و ولایت توسط بسیجیان بود.

قاسملو گفت: بیش از ۱۰ سفره اطعام امیرالمومنین (ع) نیز در صالح آباد و روستاهای تابعه در ایام الله اکبر، عید غدیر خم برپا شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار