خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر:

امام بی امت اقتدار و امت بی‌ امام خطری ندارد

تبریز- فرمانده سپاه عجب شیر گفت: از مهمترین پیام‌های عاشورا برای مسئولان و جوانان این است که بدانند امام بی‌امت اقتدار و امت بی امام خطر ندارد.
کد خبر: ۹۵۲۸۵۶۴
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی در جمع عزاداران هیئت رزمندگان اسلام عجب شیر افزود: امام بی امت یعنی خانه نشین شدن امام علی(ع)، یعنی تن دادن به صلح تحمیلی امام حسن(ع) و قربانی شدن اهل بیت برای حفظ اسلام، با هوشیاری و بصیرت افزایی و تبعیت از ولی فقیه‌مان نگذاریم این نظام اسلامی به دست نااهلان بیافتد.
وی با اشاره به علت بوجود آمدن عاشورا بعد از رحلت پیامبر گفت: اولین خروجی شورای سقیفه ۲۵ سال خانه نشین شدن امام علی(ع) و چندین جنگ خانمان سوز و حکمیت علیه ایشان بود و در نهایت حادثه عاشورا را بر ذریه پیامبر به وجود آوردند.
رشیدی با اشاره به وضعیت عصر پیامبر بیان کرد: وضعیت مردم بعد از رحلت پیامبر دچار دگرگونی فرهنگی، دینی، بی غیرتی و غفلت از رسالت دین محمدی شد تا جایی که خون ذریه پیامبر را حلال دانستند.
وی ادامه داد: وجود منافقان و دشمنان و نا اهلان داخلی برای نظام اسلامی ایجاد نارضایتی می‌کنند همان‌هایی که در زمان امام حسین با اسلام کردند.
فرمانده سپاه عجب شیر گفت: امام حسین(ع) را کفار و مشرکان و کشورهای دوردست یا یهود و مسیح شهید نکردند بلکه تیری که مسلمانان نماها در شورای شوم سقیفه رها کرده بودند در عاشورا جای گرفت.
وی تاکید کرد: امام حسین(ع) معلم مقاومت آگاهانه است آگاه باشیم که کدام جریان دستاوردهای انقلاب را زیر سوال برده و یاس و ناامیدی را به جامعه و مردم عزیز تحمیل می‌کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار