مسئول گروه جهادی پزشکان جامعه پزشکی سپاه امام رضا(ع) گفت: خدمات درمانی ارائه شده به مردم عزیز منطقه عشایری انابد شهرستان بردسکن در قالب بیمارستان‌های صحرایی، با دل و جان صورت گرفت و تکریم بیماران اولویت همۀ خدمتگزاران است.
کد خبر: ۹۵۳۱۱۶۹
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، محمد انصاری‌فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در حاشیه برپایی بیمارستان صحرایی شهدای انابد، با قدردانی از همکاری همه دستگاه‌های اداری شهرستان بردسکن در برپایی این بیمارستان، اظهارکرد: در مدت سه روز ۵۰ متخصص، پیراپزشک و پرستار در امر درمان با جان و دل به امر مداوای بیماران پرداختند.

مسول گروه جهادی پزشکان جامعه پزشکی سپاه امام رضا علیه‌السلام خدمت بسیجی و جهادی را از ویژگی‌های این حرکت دانست و افزود: حسب پیگیری‌های صورت گرفته و اولویت رسیدگی به مناطق محروم، در سال جاری اولین بیمارستان صحرایی استان خراسان رضوی توسط یکی از گروه‌های جهادی در منطقه عشایری در انابد راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: تدبیر مدیران شهرستان در جانمایی بیمارستان، اختصاص محلی برای اسکان بیماران و استقبال مردم و ارائه خدمات بی‌نظیر در این بیمارستان از ویژگی‌های این حرکت جهادی بود.

مسول گروه جهادی پزشکان جامعه پزشکی سپاه امام رضا علیه‌السلام ادامه داد: در مدت سه روز حضور گروه جهادی در این بیمارستان بیماران سه بخش انابد، شهرآباد و مرکزی بردسکن در این مکان بصورت رایگان درمان شدند.

انصاری در ادامه با اعلام اینکه تجهیزات کامل و خدمات مناسب و اساسی در دستورکار گروه جهادی پزشکان جامعه پزشکی سپاه امام رضا علیه‌السلام است، گفت: خدمات ارائه شده با دل و جان صورت می‌گیرد و تکریم بیماران اولویت همه خدمتگزاران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها