سردار پاکپور تاکیدکرد:

تامین امنیت پایدار مرزها با مرزنشینان غیور/امنیت مردم، خط قرمز سپاه/تمام امکانات سپاه، برای خدمت به زائران اربعین پای کارند

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه امنیت مردم، خط قرمز ماست، گفت: مرزنشینان غیور شیعه و اهل سنت در کنار دیگر قوای مسلح با سازماندهی در قالب دسته های رزمی بسیج، نقش مهمی در تامین امنیت پایدار مرزهای کشور دارند.
کد خبر: ۹۵۳۴۹۳۳
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱

امنیت مردم، خط قرمز ماست/تامین امنیت پایدار مرزها با مرزنشینان غیور/تمام امکانات سپاه، برای خدمت به زائران اربعین

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور در آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع)، امنیت مردم را خط قرمز خواند و اظهارکرد: مرزنشینان در کنار نیروهای مسلح نقش مهمی در تامین امنیت در مرزهای کشور دارند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: امروز شاهد تحقق امنیت پایدار در مرزها‌ هستیم، در مرزهای جنوب شرقی و شرق کشور با بسیج بسیاری از جوانان اهل سنت و شیعه و سازماندهی در قالب دسته های رزمی، تامین امنیت مرزها را به خود آنها سپرده ایم.

تمام امکانات سپاه، برای خدمت به زائران اربعین

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در مرزهای باشماق کردستان و تمرچین آذربایجان غربی با بسیج تمام امکانات سپاه برای خدمت به زائران اربعین پای کار هستیم و امیدواریم رضایت مردم را جلب کنیم.

امنیت مردم، خط قرمز ماست/تامین امنیت پایدار مرزها با مرزنشینان غیور/تمام امکانات سپاه، برای خدمت به زائران اربعین

در پایان این محفل با حضور جمعی از فرماندهان ارشد سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانی و جمعی از علما اهل سنت و شیعه از زحمات سردار مرتضوی تجلیل و سردار اشعری به عنوان فرمانده جدید قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه حکم خود را دریافت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار