مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام گفت: تعداد ۲ مجتمع ایستگاه صلواتی مردمی توسط شهرداری با همکاری شورای شهر برای خدمت به زائران برپا شده است.
کد خبر: ۹۵۳۸۱۸۹
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد سلطانی مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام گفت: با توجه به همایش بزرگ اربعین حسینی در استان ایلام، این نهاد خدماتی همچون تمام ارگان ها و سازمان ها همراه زائران ابا عبدالله (ع) بوده و تا پایان موج برگشت به زائران خدمات‌رسانی می‌کند‌. 

 

وی افزود: در این راستا تعداد ۲ مجتمع ایستگاه صلواتی مردمی توسط شهرداری با همکاری شورای شهر برپا شده است.

 

مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام با اشاره به اینکه، این ایستگاه‌ها د‌ر مسیر رفت و برگشت زائران قرار دارد، ادامه داد: ایستگاه شماره یک از ۲۷ مرداد ماه سال جاری در کمربندی شرقی جاده نمایشگاه دائمی پارک چغاسبز واقع شده است.

 

سلطانی به خدمات این ایستگاه اشاره کرد و گفت: این ایستگاه در مسیر رفت زائران قرار گرفته و با ۲ باب نماز خانه، تعداد ۳٠ غرفه موکب ۱۲ متری مردمی همچنین ۲ باب نمازخانه به مساحت ۱۲٠متر مربع، 35 چشمه سرویس بهداشتی، تعداد ۶ دوش حمام و محل پارک خودرو به زائران خدمات رسانی می‌کند.

 

این مقام مسئول گفت: ایستگاه شماره ۲ نیز که از هفتم شهریور در کمربندی شرقی و نرسیده به تونل های دوقلو با تعداد ۴۵ غرفه ایستگاه صلواتی و سلامت همراه با نمازخانه، روشنایی محیط، آبخوری و سرویس های بهداشتی در مسیر برگشت زائران دایر شد و تا پایان موج برگشت به زائران اربعین حسینی ارائه خدمت خواهد کرد.

 

 مرز بین المللی مهران در استان ایلام شلوغ ترین مرز کشور در تردد زائرین اربعین حسینی است.

ارسال نظرات