شرافت برای شما وطن‌فروشان و مدافعان تجزیه ایران و منحرفان اخلاقی لباس بزرگی است که هیچ‌گاه برتنتان پوشانده نخواهد شد و اکنون کسانی می‌خواستند ایران را به آشوب بکشانند رسوا شدند.
کد خبر: ۹۵۳۸۴۱۰
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،فرشته سنجیده فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: در روزهای اخیر باز هم دعوای مجریان شبکه اینترنشنال بالا گرفت و یکی از مجریان زن این شبکه که "سیما ثابت" نام دارد و در جریان اغتشاشات سال گذشته با شعار زن زندگی آزادی دم به دقیقه توییت می‌زد که جمهوری اسلامی رفتنی است، حالا خودش رفتنی شد و دلیلش را وجود آزارگران همکار مرد اعلام کرده و به طور ویژه به همکارش « فرداد فرحزاد» اشاره کرده است .

هر چند این دعوا و درگیری‌ها در شبکه‌های مختلف بین آنها ادامه داشته و دارد؛ اما نکته مهم این است این شبکه‌های مزدبگیر حامی مثلاً زن زندگی آزادی حتی به خودشان هم رحم نمی‌کنند و زنان از آزارهای جسمی و جنسی آنها در امان نیستند، زنانی که سال‌ها در این محیط کثیف بوده و هستند و در ظاهر مدعی حقوق ازدست‌رفته زنان در جمهوری اسلامی هستند بهتر است به فکر حقوق خودشان باشند که مورد سوءاستفاده‌های مختلف قرار گرفته‌اند.

نکته مهم دیگر اینکه سیما ثابت عنوان داشته است که شرافت را انتخاب کرده و از شبکه اینترنشنال جدا شده است، به این مجری مزدبگیر و آواره باید اولاً شما اگر شرف داشتی که مزدبگیر نبودی و با تجزیه‌طلب‌ها علیه تمامیت ارضی کشورت سر میز بحث و گفتگو برای تجزیه ایران نمی‌نشستی، در ثانی حالا که آبرویتان بیش از گذشته رفته و متوجه شدید با دروغ‌ها و اخبار کذبتان هیچ جایگاهی نزد مردم ندارید، می‌خواهید رفتنتان را پای شرافت بگذارید؟!

شما که برای باخت تیم ملی فوتبال ایران از آمریکا توییت خوشحالی زدید و مردم را تحریک به خشونت می‌کردید حالا دم از شرافت می‌زنید؟

شما که پته رفتارهای غیراخلاقی‌تان سال‌هاست در این شبکه یکی پس از دیگری روی آب می‌افتد چطور دم از شرافت و دفاع از حقوق زن می‌زنید؟

شرافت برای شما وطن‌فروشان و مدافعان تجزیه ایران و منحرفان اخلاقی لباس بزرگی است که هیچ‌گاه بر تنتان پوشانده نخواهد شد

ارسال نظرات