معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی

دشمن به دنبال القای شبهه در انتخابات است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: دشمن به دنبال القای شبهه در انتخابات است لذا می‌بایست راه نفوذ دشمنان شناسایی و بسته شود.
کد خبر: ۹۵۳۸۴۹۱
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی ضمن قدردانی از مواکب استان در ایام اربعین حسینی گفت: دشمن تلاش کرد تا با استفاده از ابزار رسانه جلوی این حرکت مردمی را بگیرد اما برگ زرینی دیگری در تاریخ اسلام و مذهب مقدس تشیع ثبت شد.
وی افزود: مواکب استان مرکزی باتوجه به قرار گرفتن در کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب در میزبانی از زائرین در این ایام سنگ تمام گذاشتند و یک شور و شعف مثال زدنی و رضایتمندی عمومی را ایجاد کردند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: شهرداری شهرستان‌های خمین، دلیجان و اراک در این زمینه اتحاد و انسجامی را ایجاد کرده بودند که باعث تقدیر مسئولین استان معین شد و این افتخاری برای استان مرکزی است.
نظری با بیان اینکه حرکت اربعین مردمی است، ادامه داد: امسال هم ظرفیت‌های مردمی و خیرین برای خلق این حماسه جهانی پای کار بودند و ما هم به عنوان بخش دولتی برای تسهیل‌گری در پیاده‌روی اربعین در کنار آنان حضور داشتیم.
وی با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی سردمدار این گردهمایی جهانی است، افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، تبلیغات منفی برای عدم حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی در دستور کار قرار داده بودند که به‌ فضل الهی متحمل شکست شدند.
نظری یادآور شد: ستاد اربعین استان در یک ماه اخیر با استفاده از ظرفیت استانی در کنار موکب‌داران و عزاداران حسینی بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به حضور زنان در گردهمایی عظیم اربعین و پیاده‌روی جاماندگان اربعین تصریح کرد: زنان با حضور خود در این مراسم یک "نه" بزرگ به دشمنان و معاندین که در فضای مجازی به دنبال سیاه‌نمایی بودند، گفتند.
وی با تاکید بر اینکه دشمن در سال جاری کمرنگ سازی پیاده‌روی اربعین و عدم مشارکت در انتخابات را در دستور کار قرار داده بودند، افزود: با حضور میلیونی مردم در پیاده‌روی اربعین، دشمن نتوانست به هدف خود دست پیدا کند.
نظری انتخابات را دیگر هدف دشمن قرار داد و گفت: عدم حضور مردم نقشه دیگری است که دشمن درصدد آن است؛ انتخابات به عنوان مولفه قدرت در کشور، به عنوان مردم سالاری دینی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به ترفند دشمن در این عرصه تصریح کرد: مهندسی انتخابات، بی اثر بودن حضور مردم و ... از جمله حربه‌هایی است که این روزها به آن متوسل شده‌اند تا یاس و ناامیدی را در جامعه تزریق کنند و اجازه نخواهیم داد که به این ارکان خدشه‌ای وارد شود.
وی افزود: مهندسی انتخابات در چهار رکن خلاصه می‌شود که شامل سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت است و در برگزاری انتخابات سالم و مطمئن با هیچ جناح و فردی عهد اخوت بسته نشده و برگ رای مردم که به صندوق ریخته می‌شود امانتی در نزد ما است که ناموس به شمار می‌رود و در راستای حراست از آن خواهیم کوشید.
نظری به سرنوشت‌ساز بودن انتخابات اشاره کرد و گفت: فرامین و فرمایش‌های رهبری در خصوص انتخابات نصب العین همگان باشد و با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای جلوهای ویژه‌ای به انتخابات دهیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به ابزار رسانه در مقابله با حربه دشمن برای انتخابات پیش رو تصریح کرد: دشمن به دنبال القای شبهه در انتخابات است لذا می‌بایست راه نفوذ دشمنان شناسایی و بسته شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار