خبرهای داغ:

طلاب بسیجی خواهر شاهرود ۲ سرویس جهزیه به زوج‌های جوان اهدا کردند

شاهرود_ مسئول گروه جهادی فائزون حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود از اقدامات جهادی این گروه در دهه آخر ماه صفر خبر داد و افزود: ۲ سرویس جهزیه به زوج‌های جوان اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۴۵۷
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

مریم علیان نژادی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی فائزون بسیج طلاب و روحانیون شاهرود در ایام دهه آخر و آغاز ماه ربیع الاول اظهار کرد: این گروه جهادی با کمک خیرین در این ایام فعالیت‌های مختلف فرهنگی و خدمت رسانی را ارائه نموده است.
او افزود: تهیه وتوزیع ۱۵۰ پک آبمیوه و کیک بین زوار علی بن موسی الرضا علیه السلام و ۴۰ کیلو ماست بین خانواده‌های جامعه هدف و تهیه، پخت و توزیع ۳۰ کیلو دادچه (نان قندی) بین مواکب زوار علی بن موسی الرضا علیه السلام و اهدای خون با حضور اعضای گروه جهادی فائزون بسیج طلاب شاهرود انجام شده است.
مسئول گروه جهادی فائزون حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود تصریح کرد: ۵۰۰ پک عصرانه نان، سبزی، پنیرومیوه و ۴۰۰ پرس شله زرد بین زوارعلی بن موسی الرضا علیه السلام تهیه، طبخ و توزیع گردید.
او به تهیه و توزیع ۳۰۰ ساندویچ عصرانه شامل نان، پنیر، گردو وخرما بین زوار علی بن موسی الرضا علیه السلام اشاره کرد و افزود: تهیه و توزیع ۱۲ عدد شیرخشک بین خانواده‌های جامعه هدف با هدف حمایت از جوانی جمعیت و اهدای یک دستگاه ماشین لباسشویی ۹ کیلویی پاکشوما به یک خانواده جامعه هدف که مادر خانواده مبتلا به بیماری سرطان هستند از دیگر برنامه‌های این گروه جهادی در این ایام بوده است.
علیان نژادی به تهیه، پخت وتوزیع ۱۵۰ پرس شوید پلو با گوشت بین مسافرین وزوار علی بن موسی الرضا علیه السلام، نیز اشاره و گفت دو سرویس جهیزیه به دو خانواده از زوج‌های جوان در شهرک شهید بهشتی و شهرک، ولی عصر (عج) به همت گروه جهادی فائزون بسیج طلاب شاهرود انجام شده و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار