نواختن زنگ مهر با حضور معاون رئیس‌جمهور در مشهد

زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ با حضور سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور روز شنبه طی آیینی در هنرستان فاطمه زهرا (س) مشهد به صدا درآمد.
کد خبر: ۹۵۴۱۰۸۵
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، امروز اول مهرماه زنگ ایثار و شهادت نیز هم‌زمان با زنگ مهر در مدارس مشهد با حضور معاون رئیس‌جمهور نواخته شد.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی در آیین آغاز سال تحصیلی در این استان با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی با آغاز هفته دفاع مقدس هم‌زمان و متبرک شده است، گفت: کشور ما در عرصه‌های مختلف موفقیت‌ها و پیروزی‌های بی مثالی را کسب کرده است و هم‌زمان آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس مسیر حرکت را به‌خوبی به ما نمایان می‌کند.

 سیدامیر شوشتری افزود: هنرستان‌ها از مهم‌ترین اهداف برنامه تعلیم‌وتربیت هستند و افتخار داریم که بیش از ۸۰ درصد هنرآموزان هنرستان‌ها پس از پایان تحصیل شاغل می‌شوند.

 وی گفت: هدف وزارت آموزش‌وپرورش ترغیب دانش‌آموزان به تحصیل در هنرستان‌ها است که پیش‌نیاز آن ایجاد و توسعه هنرستان‌ها با همراهی و مشارکت خیرین در این مسیر است.

 وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: استقلال هر کشور توانمندی و ارزش یک ملت را نمایان می‌کند.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی گفت: استعمار جدید در فکر افراد است و ناامیدی نسبت به پیشرفت و موفقیت است که می‌تواند مانع از رشد و توسعه شود.

 شوشتری خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما باید در راستای مسلط ساختن فرهنگ اصیل ایران بر جهان گام بردارید و در این مسیر شناخت از فرهنگ و تمدن خودتان پایه موفقیت خواهد بود.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی در پایان سخنرانی خود پیام وزیر آموزش‌وپرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ را قرائت کرد.

 هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از یک و نیم‌میلیون دانش‌آموز در خراسان رضوی وارد مدارس شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار