دعوت سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام شهرستان رباط کریم از مردم انقلابی؛

راهپیمایی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام شهرستان رباط کریم با انتشار اطلاعیه از مردم مومن و انقلابی شهرستان دعوت کرد در راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه شرکت کنند.
کد خبر: ۹۵۴۶۵۹۴
|
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳

در متن اطلاعیه روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام شهرستان رباط کریم آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 مردم انقلابی، شریف و آگاه شهرستان رباط کریم

 

با توجه به جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین بویژه غزه ، حضور در مراسم راهپیمایی جمعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

 بی تردید مردم شریف شهرستان رباط کریم و ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی و همه ملل مسلمان و آزادی خواهان جهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی فردا ، پاسخی قاطع و دشمن‌شکن به جنایات تروریستی اخیر رژیم نامشروع صهیونیست در به شهادت رساندن مردم مسلمان و بی گناه فلسطین خواهند داد.

به همین مناسبت سپاه ناحیه امام حسن مجتبی علیه السلام شهرستان رباط کریم از اهالی انقلابی و متدین شهرستان رباط کریم دعوت می‌نماید در این خیزش عظیم و راهپیمایی فردا همگام با سایر هموطنان غیور در حمایت از آرمان قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین، علیه ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم صهیونیستی، فریاد آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت سر داده و نفرت و انزجار خود را از جنایات و وحشیگری‌های این رژیم غاصب اعلام نمایند.

مراسم راهپیمایی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه روز جمعه این هفته ۲۱ مهر ماه بعد از نماز جمعه از مصلی شهرستان به سمت ابتدای بلوار برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار