در بیاینه طلاب و روحانیون بسیجی استان مرکزی اعلام شد

اعلام آمادگی در دفاع عملی از مردم مظلوم فلسطین

طلاب و روحانیون بسیجی استان مرکزی ضمن محکوم کردن این حمله وحشیانه آمادگی خود را بر دفاع از این ملت مظلوم و کمک به رزمندگان شجاع لبنانی و فلسطینی در صورت دستور فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز اعلام می‌دارد.
کد خبر: ۹۵۴۷۶۹۴
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری  بسیج استان مرکزی؛ سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی با صدور بیانیه‎ای جنایت وحشیانه بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه را به شدت محکوم کرد.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی در این بیانیه آورده است: بار دیگر رژیم غاصب و جعلی صهیونیسم با حمایت تمام عیار ارباب خود آمریکای جهان خوار و رأس محور شرارت دستان پلید خود را بر خون‌های مردم مظلوم غزه به خصوص زنان و کودکان آغشته کرد و با بمباران بیمارستان المعمدانی تعداد زیادی از این مردم مقاوم و اسوه صبر را به خاک و خون کشید به گمان اینکه مجاهدان این سرزمین مقدس از آرمان‌های خود که مبارزه با این غده سرطانی و رهایی قدس شریف و آزادی قبله اول مسلمین است دست خواهند کشید.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی در ادامه عنوان کرده است: اما مثل همیشه دچار اشتباه محاسباتی شده چراکه مردم غزه و فلسطین به زیبایی آموخته‌اند که در پس این مشکلات و رنج‌ها آسانی و گشایش که همان آزادی این عرض مقدس است خواهد بود و این را از ناله‌های آن مادر قهرمانی که دو فررند شهید خود را به بغل می‌گیرد و از خداوند طلب صبر می‌کند خوب می‌شود، آموخت.
در بیاینه طلاب و روحانیون بسیجی استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرده است: طلاب و روحانیون بسیجی استان مرکزی ضمن محکوم کردن این حمله وحشیانه آمادگی خود را بر دفاع از این ملت مظلوم و کمک به رزمندگان شجاع لبنانی و فلسطینی در صورت دستور فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار