با حضور مسیولین؛

برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی بصورت نمادین در مدرسه شاهد شهر دهلران

انتخابات شوراهای دانش آموزی بصورت نمادین در مدرسه شاهد شهر دهلران با حضور مسیولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۸۶۹
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، این آئین با حضور امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران،فرمانده سپاه ناحیه دهلران،رئیس آموزش و پرورش دهلران،مشاور فرماندار،معاون برنامه ریزی فرماندار، دانش آموزان و فرهنگیان با نواختن زنگ شورای دانش آموزی  در مدرسه شاهد برگزار شد.

 

امام جمعه دهلران گفت:در این شورا از میان دانش اموزان چندنفر بعنوان امین انتخاب می شوند که مطالبات دانش آموزان را به مدیر مدرسه منتقل کند. 

 

موسوی بر مشارکت همه دانش آموزان در انتخابات شورای دانش آموزی تاکید و گفت:مشارکت اجتماعی را دانش آموزان در این شوراها تجربه می کنند.

 

فرماندار ویژه دهلران هم با تبریک دهم ابان ماه سالروز ازاد سازی دهلران و موسیان در عملیات محرم و دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان به اهمیت کار شوراهای  دانش آموزی اشاره و گفت:آماده سازي دانش آموزان براي جامعه پذيري و تمرين مشاركت اجتماعی،ايجاد روحيه مسئوليت پذیری و مشاركت دانش آموزان وتمرين كار گروهي از مهمترین اهداف شورای دانش آموزی می باشد

 

دکتر صادقی افزود: این انتخابات نشان دهنده مشارکت مردم در سطوح مختلف در اداره امور کشور و استان و  شهر و شهرستان و روستا و مدرسه است و  دانش آموزان باید شایستگی ها و مطالبه گری فرد  را در انتخاب اعضای شورای دانش آموزی مد نظر قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار