خبرهای داغ:

زنگ هفته كتاب و كتابخواني در مدارس باغملک نواخته شد

زنگ نمادين هفته كتاب و كتابخواني همزمان با سراسر كشور با شعار آینده خواندنی است در دبیرستان دخترانه متوسطه دوم ام سلمه قلعه تل به صدا درآمد.
کد خبر: ۹۵۵۳۹۶۹
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، صبح روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور آئین زنگ‌ کتاب و کتابخوانی با حضور صداقتی مدیر آموزش و پرورش، قاسم زاده معاونت فرماندار، موسوی بخشدار قلعه تل ، رضائیان شهردار قلعه تل ، موسوی رئیس شورای شهر قلعه تل ، زنگنه مدیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی و کمایی مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان در دبیرستان دخترانه متوسطه دوم ام سلمه قلعه تل نواخته شد.

 مدیر آموزش و پرورش باغملک در آيين نواختن زنگ هفته كتاب و كتابخواني همزمان با آغاز هفته كتاب بيان كرد: سرآغاز علم و دانايي با خواندن شروع مي شود ، خواندن دريچه ورود به دانش است و بايد هفته كتاب و كتاب خواني را به درستي به دانش آموزان معرفي كرد و آنها را تشويق به مطالعه كرد.

وي افزود: با وجود اينكه در دنياي امروز كتابخواني به شيوه هاي الكترونيك گسترش يافته اما هيچكدام از روش ها جاي خواندن كتاب را نمي گيرد و كتاب به عنوان ابزار اصلي آگاهي بخشي در خانواده ها، همواره مورد توجه است.

در این مراسم همچنین کمایی شعار هفته کتاب و کتابخوانی را خدمت دانش آموزان معرفی کرد ،در ادامه هنرمندان و شاعران به اجرای برنامه پرداختند و در پایان از عوامل و تعدادی دانش آموز نویسنده تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار