امام جمعه بخش جوین:

رژیم صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت بیش از 10 میلیارد دلار هزینه کرده اما شکست خورده است

امام جمعه بخش جوین ضمن محکوم کردن جنایت رژیم کوک کش اسرائیل، گفت: با گذشت۴۰ روز از عملیات طوفان الاقصی؛ رژیم صهیونیستی بیش از 10 میلیارد دلار هزینه کرده اما در مقابل جبهه مقاومت و در عرصه جهانی شکست خورده است.
کد خبر: ۹۵۵۴۳۶۱
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳

حجت الاسلام والمسلمین شائق امام جمعه بخش جوین در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش جوین افزود:   اسراییل در این مدت در برابر ضربات سهمگین موشک های مقاومت مستاصل شده و توان مقابله ندارد برای همین دست به  جنایت جنگی زده و کودکان و زنان بی دفاع را آماج حملات موشکی و توپخانه ای خود قرار داده است و آب و غذا و دارو را به روی مردم بی دفاع بسته است آنها برای حفظ آبرو و قدرت پوشالی خود، آمار کشته‌های نظامیان خود را قطره  چکانی اعلام می کند چون اگر  آمار صحیح بدهند این رژیم از درون متلاشی می شود.

امام جمعه بخش جوین اظهار داشت: اگر آمریکا تمام نیروهایش را به میدان بیاورد، باز هم موفق نخواهند شد و  ‌حزب الله لبنان به رهبری سید حسن نصرالله و ‌حماس آنها را شکست میدهند و بدون شک پیروز اصلی این نبرد نابرابر جبهه مقاومت فلسطین خواهد بود و این پیروزی را جشن خواهند گرفت .

حجت الاسلام والمسلمین شائق در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز    آزادسازی سوسنگرد اظهار داشت: عملیات آزاد سازی سوسنگرد زمینه ساز آزادسازی سایت های دزفول شد.

امام جمعه بخش جوین در ادامه با اشاره به اوضاع داخلی و ‌مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت:   رییس جمهور فعال و تلاشگر با سفرهای استانی خود در پی حل مشکلات است. وی همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص امنیت انتخابات مشارکت و سلامت انتخابات و رقابت سالم؛ ‌انتخابات اسفند ماه را بسیار مهم دانست و گفت: مردم باید همچون سال های گذشته در این رویداد مهم مشارکت جدی و پرشور داشته باشند.    

در نماز جمعه این هفته بخش جوین دختر نوجوان بسیجی بمناسبت هفته بسیج  مطالبی بیان کرد.

شایان ذکر است که؛ مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بخش جوین با حضور مهندس سلامت بخش شهردار وحیدیه،   ششدهی رئیس شورای شهر، مهندس بهرامی نایب رئیس شورای شهر، مهندس تهیدست و علیرضالو از اعضای شورای شهر، سرگرد یوسفلو فرمانده بسیج حوزه ۳ عاشورا، سروان کمالی فرمانده بسیج حوزه شهید قدرتی کمال فرماندهان پایگاه های بسیج، روحانیون، دهیاران و دهداران بخش جوقین، اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش جوقین و فردوسیه معاونت کلانتری وحیدیه و آحاد مردم  برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار