امام‌جمعه بخش مرکزی یزد:

پیروزی نهایی با مردم مظلوم غزه است

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به شکست استکبار و ظالم در کشور افغانستان، عراق و یمن گفت: بر اساس وعده الهی پیروزی در فلسطین نیز با مردم مظلوم غزه خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۵۴۶۸۸
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در مراسم تجمع مردم شهر یزد در میدان امیرچقماق یزد که در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شده بود با اشاره به اینکه قصه جانکاه غزه اجازه نمی‌دهد که ایام خوشی در شب میلاد حضرت زینب (س) داشته باشیم اظهار داشت: در غزه ده‌ها نفر از کادر درمان شهید شدند و بیش از ۱۸ بیمارستان مورد حمله رژیم صهیونیستی واقع شدند و ازکارافتاده‌اند که این اتفاقات را به کادر درمان تسلیت می‌گوییم.

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد با طرح این سؤال که چرا مردم ایران با تمام وجود از مردم فلسطین حمایت می‌کنند تصریح کرد: تنها ملتی در صدر حامیان ملت مظلوم فلسطین بوده است، ملت ایران بوده است که با جلوداری مقام معظم رهبری در دنیا درخشیده‌اند و این حمایت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در بیش از ۳ هزار نقطه جهان تظاهرات در حمایت از مردم غزه تظاهرات برپا شد، ولی دولت‌های ان‌ها اجازه پشتیبانی نمی‌دهند تصریح کرد: اگر ملت ایران در این مسیر از ملت مظلوم غزه حمایت کرده و هزینه‌های آن را برعهده گرفته است، زیرا که بر اساس فرامین دین الهی ما امده ایم تا از مظلوم حمایت کنیم و از ظالم اعلام برائت کنیم.

مدرسی با تأکید بر اینکه بر اساس حکم تاریخ و آیات الهی پیروزی در این میدان با مردم مظلوم فلسطین است خاطرنشان کرد: تاریخ کشتار وحشیانه امریکا در عراق و افغانستان را هرگز فراموش نمی‌شود؛ ولی در نهایت ملت عراق و افغانستان پیروز شدند و این نشان از آن دارد مردم مظلوم پیروز میدان هستند.

امام‌جمعه بخش مرکزی با اشاره به اینکه هرکجا مظلومان در برابر ظالمان ایستادگی کردند پیروزی با ملت‌های مظلوم بوده است اظهار داشت: جنگ غزه و رژیم صهیونیستی در حقیقت جنگ بین حق و باطل است به همین دلیل یک حادثه جریان‌ساز است به‌نحوی‌که در حال حاضر شاهد هستیم که مردم جهان به احترام پایداری و ایستادگی کودکان غزه تمام‌قد ایستاده‌اند و این کودکان را تحسین می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر مدعیان غرب به دموکراسی اعتقاد دارید واقعیت را ببینید و بگوئید حماس چگونه ایجاد شده است و اذعان کنید که دموکراسی برای شما هیچ معنایی ندارد.

مدرسی با مخاطب قراردادن کودکان حاضر در تجمع امروز مردم یزد خاطرنشان کرد: تمام آرزو‌های کودکان سراسر جهان، آرامش، تحصیل در کنار پدران و مادر و داشتن وضعیت سلامت در بعد قضایی و بهداشتی، داشتن آب آشامیدنی، بازی و.. است که متأسفانه در حال حاضر این آرزو‌ها در غزه برای کودکان تبدیل به محال شده است؛ ولی باور داریم که با مقاومت در برابر این ماشین کودک کش پیروزی با آن‌ها خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار