خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه حضور پر شور بسیجیان در نمایش اقتدار پاسخی کوبنده به یاوه گویان بود، گفت: دشمن شناسی و دشمن ستیزی ویژگی بارز یک بسیجی است.
کد خبر: ۹۵۵۷۵۳۴
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

سرهنگ ایرج گلینی در گفتگو با خبرنگار بسیج در حاشیه نمایش اقتدار بسیج و اجتماع بزرگ بسیجیان گرمسار، اظهار داشت: بعد از گذشت ۴۴ سال از تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) مردم همچنان با قدرت و صلابت آماده دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و بسیج امید ملت ایران است و تنها تشکل بزرگ جهانی است که در دنیا نظیر ندارد.
وی افزود: این نمایش اوج قدرت نظام و به رخ کشیدن قدرت و اراده عظیم مردم در قالب بسیج است و دشمنان و بدخواهان نظام را خوار و منکوب می‌کند.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار حضور مردم در این نمایش بزرگ اقتدار بسیج رل بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: ملت ما در قالب نیرو‌های بسیجی همیشه پای ارزش‌های نظام هستند وهر زمان که نیاز به حضور مردم بود در صحنه آمدند و این حضور حماسی تودهنی محکمی بر دهان یاوه گویان واستکبار جهانی خواهد بود.
وی در ادامه بیان کرد: یک یسیجی همیشه باید آماده دفاع از انقلاب باشد و با تابعیت از فرمان، ولی فقیه و با روحیه جهادی وانقلابی تکلیف محوری را سرلوحه کارخود قرار دهد.
گلینی دشمن شناسی ودشمن ستیزی را از ویژگی‌های بارز یک بسیجی دانست و گفت: بصیرت انقلابی لازمه دفاع از نظام وانقلاب است که امروز اگر یک بسیجی بصیرت نداشته باشد نمیتواند مرز بین حق وباطل را تشخیص دهد.
وی اضافه کرد:امروز بسیج در تمامی عرصه‌ها به ویژه محرومیت زدایی جهادتبین، آمادگی نظامی، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و... باید به آحاد مردم خدمت کند.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه تمامی خدمات بسیج در ۴۵ سال گذشته در راستای خدمت رسانی و سازندگی، مقابله با تهاجم نظامی وفتنه ها، مقابله با جنگ نرم، محرومیت زدایی و... بوده است که به نظرم نظیر آن را در هیچ کجای دنیا وجود ندارد تمامی خدمات بسیج در راستای امیدآفرینی و احساس تکلیف کردن بوده است.
این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند حضور پرشور بسیجیان پیام ملت آزاده جهان اسلام است وما همیشه مقابل استکبار وظلم می‌ایستیم چرا که شهدا چراغ هدایت ما هستند وهرگز از آرمان‌های انقلاب دست نمی‌کشیم و روز به روز و سال به سال این تجمعات پرشورتر خواهد بود تا نابودی کفر و ظلم را رقم بزنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها