آمرکاشی با اشاره به اینکه دو هزار فرهنگی و معلم استان البرز تا دهه مبارک فجر در دوره‌های جهاد تبیین سازمان بسیج فرهنگیان شرکت خواهند کرد، گفت: این دوره‌ها در قالب طرح جان فدای ۲ در استان البرز اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۰۳۹۰
|
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵

مجتبی آمرکاشی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از البرز، با اشاره به اهمیت روشنگری و تبیین مسائل مختلف رسانه‌ای، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه برای معلمان و فرهنگیان و به روز شدن اطلاعات آن‌ها در مسائل مختلف، اظهار داشت: جامعه معلمان و فرهنگیان در ارتباط مستقیم با دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید با تسلط بر مسائل مختلف توانایی رفع شبهه‌های ذهنی نسل جوان را داشته باشند و به همین سبب دوره‌های جهاد تبیین می‌توانند نقش مهمی در بصیرت افزایی و ارتقاء و به روز رسانی آگاهی‌های آن‌ها درباره مسایل مختلف داشته باشد.
دو هزار فرهنگی البرزی تا دهه فجر در دوره‌های جهاد تبیین شرکت خواهند کرد/طرح جان فدا ۲ در استان البرز اجرایی می‌شود
وی با بیان اینکه طرح جان فدا ۲ به صورت هشت هفته پیاپی در استان البرز برگزار می‌شود، افزود: طرح جان فدا طی تفاهم نامه با معاونت متوسطه آموزش و پرورش استان البرز با حضور ۲۰۰۰ معلم و فرهنگی تا دهه فجر برگزار خواهد شد.

آمرکاشی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته بیش از ۸۵۰۰ فرهنگی و معلم در دوره‌های جهاد تبیین شرکت کرده اند، تصریح کرد: بازخورد‌های حاصل از این دوره‌ها بسیار مثبت بوده و اغلب معلمان از حضور در این دوره‌ها و اطلاعات مفید ارائه شده در آن‌ها، ابراز خرسندی کرده اند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان همچنین با اشاره برخی فعالیت‌های انجام شده در هفته بسیج توسط سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز خاطرنشان کرد: برگزاری همایش سرگروه‌های تیم پیشرفت بسیج فرهنگیان، برگزاری همایش تبیین، برگزاری نشست سرگروه‌های صالحین از مهم‌ترین برنامه‌های ما در هفته بسیج بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار