شهدایی که به زیارت امام رضا آمدند

12 پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در مشهد الرضا/ خراسان عطر شهدایی گرفت

امروز12پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در فرودگاع عاشمی نزاد مشهد بر روی دستان مجاوران و خادمان امام هشتم قرار گرفت تا برای مدت 10 روزحال و هوای شهرهای خراسان رضوی را شهدایی کنند.
کد خبر: ۹۵۶۱۸۷۱
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلم الله علیها 12پیکر از شهدای دفاع مقدس وارد استان خراسان رضوی شدند تا با حضور خود یکبار دیگر یادو خاطره غیرت و افتخار افرینی مردان مرد وطن را در یادها زنده کنند.

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا علیه السلام قرار است 6 پیکر از این شهدا در 6 محور شهرهای استان مهمان مردم شهید پرور شهرها باشند ودر روز شهادت حضرت صدیقه طاهره برروی دستان مردم شریف مشهد و در جوار حرم رضوی تشییع شوند.

سرهنگ پاسدار محمد ابراهیم اصلی تاکید کرد: اگر نسل جوان و نوجوان با شهدا آشنا شوند بدون تردید برای موفقیت در زندگی دنیا و آخرتشان، شهدا کمک خواهند کرد چون شهدا چراغ راه هستند.

وی که در حاشیه مراسم استقبال از پیکر شهید با خبرنگار ما سخن میگفت، با خوش آمد گویی به شهدا اظهار داشت: این ما هستیم که به شهدا نیاز داریم و باید با پیروی از سبک زندگی این عزیزان راهشان را ادامه دهیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها