عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان:

دانشجو موذن جامعه است/ دانشجویان ذخیره حیاتی کشور‌ها هستند

جباری گفت: دانشجو به عنوان زبان گویای جامعه همان فردیست که شهید بهشتی او را موذن جامعه می‌خواند، یعنی کسی که اگر خواب بماند نماز امتی قضا خواهد شد
کد خبر: ۹۵۶۲۱۴۲
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی جباری، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: هرگاه جامعه‌های رو به رشد و مترقی را نظاره می‌کنیم نقش یک گروه را به شدت می‌توان احساس کرد و آن نقش دانشجو است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان افزود: دانشجویان ذخیره حیاتی کشور‌ها هستند که پرچمدار حرکت در سراسر جغرافیای فعالیت حوزه خود خواهند بود و به تبع این پهنه اسلامی، دانشجویانی را می‌طلبد که به معنای واقعی دانشجو باشند و افرادی که پیشگام و پیشتاز انتشار تفکر اسلام ناب محمدی باشند.
او اظهار داشت: دانشجویان باید به شکل حقیقی حامیان پیام اصیل انقلاب اسلامی باشند و با بصیرت مداری به پاسداری از این آرزوی دیرین انبیا و اوصیای الهی بپردازند.
وی تاکید کرد:دانشجو به عنوان زبان گویای جامعه همان فردیست که شهید بهشتی او را موذن جامعه می‌خواند، یعنی کسی که اگر خواب بماند نماز امتی قضا خواهد شد.
جباری در ادامه بیان کرد: دانشجویان در برهه‌ای از زمان که جهان در حال عبور از پیچ تاریخی است و برای نظم نوین جهانی آماده می‌شود ماموریتی به مراتب خطیرتر از گذشته دارند که همت بزرگ و بصیرت چند برابری می‌خواهد.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: دانشجویی که می‌خواهد به تبیین مسائل انقلاب اسلامی بپردازد باید در ابتدا این مفاهیم را به شکل صحیح در وجود خود درونی سازی کرده باشد، و این دانشجو باید به تجهیز خود در ابعاد گوناگون شخصیتی بپردازد و خود را آماده کند برای آنکه در شرایط گوناگون از آرمان‌ها و اهداف عالی به اشکال گوناگون دفاع کند.
او با اشاره لزوم گفتمان سازی توسط دانشجویان در سطح جامعه، تاکید کرد: دانشجویان باید به خودسازی فکری، اخلاقی و انقلابی بپردازند و مواظب این باشند که خاکریز‌های اعتقادی شان سست نشود و همواره به ترمیم آن بپردازد.

ارسال نظرات