در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان :

نشست صمیمانه اعضای کمیته هنری معاونت فرهنگی هنری با جانشین سپاه فتح استان

کارگروه هنری معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح استان در این نشست به تشریح برنامه‌های خود جهت تولیدات هنری ویژه دومین کنگره ملی شهدای استان پرداختند.
کد خبر: ۹۵۶۳۹۹۰
|
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،سردار مصطفی مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح استان در این دیدار در جریان کامل فرایندهای هنری و تولیدی این معاونت قرار گرفتند و در ادامه نکته نظراتی را پیرامون اجرای هرچه بهتر برنامه های هنری ویژه دومین کنگره ملی شهدای استان ارائه کرد.

سرهنگ پاسدار ایمان خردمند مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کار گروه‌های هنری در این معاونت تشکیل شده به تشریح اقدامات صورت گرفته در این معاونت پرداخت.

پیمان جمشیدی به عنوان مشاور هنری معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح و نیز راهبر گروه‌های سرود دومین کنگره ملی شهدای استان جزئیات تولیدات پیش رو را بیان کرد.

وی عزم جزم گروه های سرود جهت حضوری با شکوه در اجلاسیه های شهدای استان را ستودنی دانست و گفت به مناسبت استقبال از دومین کنگره ملی شهدای استان و هم زمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در شهر مارگون اجرای ۳۱۳ نفری را در حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌گناه فلسطینی خواهیم داشت.

جمشیدی استفاده حداکثری از توان هنرمندان بومی استان در تولیدات آثار هنری کنگره را گامی مهم در جهت حمایت از این فعالان دانست.

در ادامه این نشست سرگرد محمد دانشی مدیر مرکز آفرینش های هنری بسیج نیز از آمادگی کامل مرکز آفرینش های هنری جهت ساختو تولید آثار فاخر و نیز حمایت از هنرمندان ارزشی و انقلابی خبر داد.

دانشی بیان کرد مرکز آفرینش های هنری سعی دارد در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان از تمام ظرفیت های موجود نهایت بهره را ببرد و آثاری فاخر در تراز ملی تولید نماید.

نشست صمیمانه اعضای کمیته هنری معاونت فرهنگی هنری با جانشین سپاه فتح استاننشست صمیمانه اعضای کمیته هنری معاونت فرهنگی هنری با جانشین سپاه فتح استان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار