مدیرکل تأمین اجتماعی ایلام گفت:کارآفرینان نقش مؤثری در رونق بخشی روند تولید کشور دارند و کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند باید شناسایی، معرفی و از آنان تجلیل شود.
کد خبر: ۹۵۶۴۴۰۹
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی‌اشرف تابانیروز سه‌شنبه در آیین تجلیل کارآفرینان و کارفرمایان برتر ایلام، اظهار کرد: کارفرمایان و کارآفرینان مجاهدان عرصه اقتصاد هستند، این قشر در بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی به‌عنوان موتور محرکه چرخه اقتصاد کشور، نقش مهمی در توسعه و پویایی جامعه دارند.

 

مدیرکل تأمین اجتماعی ایلام با بیان اینکه کارفرمایان در ساخت جامعه مدرن و توسعه‌یافته نقش اساسی دارد، افزود: کارآفرینان نقش مؤثری در رونق بخشی روند تولید کشور دارند و کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند باید شناسایی، معرفی و از آنان تجلیل شود.

 

وی با اشاره به اینکه برقراری عدالت اجتماعی بدون برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی مقدور نیست، یادآور شد: در حال حاضر نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی است.

 

 تابانی با بیان اینکه در استان ایلام نزدیک به ۵۳ درصد از جمعیت ایلام تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، افزود: این پوشش بیمه شامل ۷۹ هزار اشتغال است.

 

 وی با بیان اینکه در حوزه رفع مشکلات کارفرمایان نزدیک به یک هزار و ۴۰۰ کارفرما مشمول تقسیط بدهی شدند، عنوان کرد: بیش از ۸۱۵ کارگاه مشمول بخشودگی جرائم بیمه‌ای شده‌اند.

 

 مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی ایلام خاطرنشان کرد: جشنواره کارفرمایان برتر هر ساله در راستای تحقق اصل سه‌جانبه‌گرایی سازمان تأمین اجتماعی و بر اساس تقویت و توسعه تعاملات با شرکای اجتماعی برگزار می‌شود، در واقع انتخاب کارفرمایان برتر بر اصل تقویت و توسعه شرکای اجتماعی و جامعه کارآفرینی به‌عنوان صاحبان اصلی سازمان کمک می‌کند

ارسال نظرات
آخرین اخبار