خبرهای داغ:
به نیت حاج قاسم سلیمانی و به همت گروه جهادی شهید حمید باکری صورت گرفت؛

اجرای طرح‌های «غربالگری فشار خون و‌ قند خون» و «توزیع رایگان مصالح ساختمانی و‌ ساخت خانه محروم» در مناطق کم‌برخوردار چرداول ایلام

مسئول بسیج سازندگی حوزه شهید عباسی ایلام گفت: گروه جهادی شهید حمید باکری که اولین گروه جهادی شهرستان ایلام است همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی که دهه مقاومت نام گرفته است مصالح ساختمانی شامل ۵۵ کیسه سیمان، ۲۵ رول ایزو گام، آجر و گچ را برای سه باب خانه محروم در منطقه بیشوند بخش زاگرس استان ایلام توزیع کرد.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۱۱
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷

اجرای طرح‌های «غربالگری فشار خون و‌ قند خون» و «توزیع رایگان مصالح ساختمانی و‌ ساخت خانه محروم» در مناطق کم‌برخوردار چرداول ایلام

 

اقبالی‌پور مسئول بسیج سازندگی حوزه شهید عباسی ایلام در گفتگو با بسیج گفت: گروه جهادی شهید حمید باکری که اولین گروه جهادی شهرستان ایلام است همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی که دهه مقاومت نام گرفته است مصالح ساختمانی شامل ۵۵ کیسه سیمان، ۲۵ رول ایزو گام، آجر و گچ را برای سه باب خانه محروم در منطقه بیشوند بخش زاگرس استان ایلام توزیع کرد که هزینه کلی آن ۹۰ میلیون تومان برآورد شده است‌. بخش عمده ای از هزینه های مصالح ساختمانی توسط بسیج سازندگی و بخش دیگری از آن توسط خیرین تامین شده و خود افراد نیز در تامین بخشی از هزینه ها مشارکت کرده اند.

 وی افزود: این گروه جهادی به نیابت از حاج قاسم، طرح غربالگری فشارخون و قندخون را با همکاری شبکه بهداشت در منطقه بیشوند اجرا کردند.

مسئول بسیج سازندگی حوزه شهید عباسی ایلام گفت: توزیع بسته های یلدایی و مهدوی هم زینت بخش سفره های شب یلدای مردم این مناطق محروم از استان ایلام بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار