جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: در شرایط کنونی اقتدا و توسل به حضرت فاطمه (س) راهگشا است. بانوی ایرانی باید الگوی او دردانه پیامبر (ص) باشد، چرا که در عالم خلقت بی‌نظیر است.
کد خبر: ۹۵۶۹۰۰۷
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار قدرت‌الله کریمیان شامگاه شنبه در اجتماع بانوان فاطمی که به مناسبت چهارمین سالگرد شهید قاسم سلیمانی و حادثه تروریستی کرمان برگزار شد، گفت: حضور شما مادران و دختران محجبه ارزشمند و معنادار است. اینکه اینجا هستید؛ یعنی مسیر معنویت را برای زندگی انتخاب کرده‌اید، جامعه سالم بستگی به مادران و دختران سالم دارد.

 

 جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: در شرایط کنونی اقتدا و توسل به حضرت فاطمه (س) راهگشا است. بانوی ایرانی باید الگوی او دردانه پیامبر (ص) باشد، چرا که در عالم خلقت بی‌نظیر است. سراسر زندگی کوتاه او سرشار از خوبی‌ها نسبت به خانواده بود. ام‌ابیها برای پدرش مادری می‌کرد، همچنان که برای امام علی (ع) همسری بی‌نظیر و برای فرزندانش مادری با خصوصیات ویژه بود.

 

وی بیان داشت: حضرت فاطمه (س) خیر کثیر بود، انا اعطیناک الکوثر، در فردای قیامت تک‌تک شیعیان را از داخل آتش نجات می‌دهد. مهر به این بانوی فداکار نجات محبان و شیعیان است و اگر دنبال الگوی زن موفق هستیم بی شک به حضرت فاطمه (س) می‌رسیم.

 

کریمیان گفت: دنیا در حال یک تغییر و دگرگونی اساسی است، عملیات طوفان الاقصی شکست غیرقابل‌ترمیم را به رژیم تحمیل کرد، هیمنه پوشالی استکبار و رژیم در جهان شکسته شده و شمارش معکوس فروپاشی آنها سرعت پیدا کرده است.

 

وی یادآور شد: امروز ایران یک ضلع از هندسه قدرت جهان است و دنیا به دیده احترام به ما نگاه می‌کند، توان نظامی، دفاعی و قدرت بازدارندگی ما کم‌نظیر است. از لحاظ تولید ناخالص ملی در آستانه ورود به فهرست ۱۰ کشور برتر جهان هستیم و دنیا مشتاق مراوده اقتصادی همه‌جانبه با ماست.

 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام بیان داشت: امروز کشور ما عضو اقتصادهای نوظهور معروف به پیمان بریکس است و پس از سال‌ها به عضویت پیمان همه‌جانبه شانگهای در آمدیم.

 

وی گفت: با افتخار عرض می‌کنیم امروز در سراسر جهان نقش‌آفرین هستیم. تکیه‌گاه محور مقاومت، ایران اسلامی است و امروز شاهد ایران قوی هستیم که نتیجه مقاومت و گذرکردن از حوادث و سختی‌هاست.

 

کریمیان تصریح کرد: امروز جهان از امنیت پایدار ما تعجب می‌کند. دشمنان ما بدانند امروزِ ما حاصل ۴۵ سال تجربه گران‌بها، گذر از فتنه‌ها و سختی و گنجینه دفاع مقدس است

ارسال نظرات