خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

امروز وظیفه بسیجیان جهاد در جنگ نرم است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: روزی، وظیفه بسیجیان سلاح به دست گرفتن و مقابل دشمن ایستادن بوده و امروز وظیفه، جهاد در جنگ نرم است تا نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنند.
کد خبر: ۹۵۷۰۷۲۸
|
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در فراخوان گردان بیت المقدس بسیج کارمندان استان همدان در اردوگاه سید الشهدا(ع) همدان اظهار کرد: همانطور که در این روز سرد بر نفس خود غلبه کرده و در این برنامه شرکت کرده‌اید، یکبار دیگر این غلبه بر نفس را در ایام رجب، شعبان و رمضان انجام دهید تا  بتوانید بیشترین بهره را کسب کنید.

وی گفت: از ایام رجب، شعبان و رمضان غافل نباشید که اینها نفحاتی است الهی و باید از این نفحاتی که از سوی محبوب در حال وزیدن است، نهایت بهره را برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در بخش دیگری از بیانات خود گفت: در روزهای آینده انتخابات مجلس را خواهیم داشت و اهمیت این انتخابات نسبت به انتخابات گذشته بالاتر است، چرا که دشمنان با ابزار رسانه به شدت در حال تخریب اذهان مردم و سیاه‌نمایی از اوضاع کشور هستند.

وی ادامه داد: روزی، وظیفه شما بسیجیان سلاح به دست گرفتن و مقابل دشمن ایستادن بوده و امروز وظیفه، جهاد در جنگ نرم است بنابراین باید با تمام توان جهاد تبیین کنید و خدمات دولت و نظام به سمع و نظر مردم برسد تا نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار