طی مراسم با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان و نمایندگان مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، کلنگ احداث دو مدرسه 12 کلاسه خیر ساز و یک مدرسه ۹ کلاسه خیر ساز در شهر کرمان به زمین زده  و عملیات ساخت صد و دومین مدرسه در استان در دو سال اخیر آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۲۳۱
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در آیین کلنگ زنی این مدارس از آغاز عملیات ساخت ۱۰۲ مدرسه از محل اعتبارات دولتی و مشارکت های مردمی و خیرین خبر داد.

وی اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون  بیش از ۲۵۰ مدرسه در استان به بهره برداری رسیده و تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی تا پایان سال ۱۴۰۳ در دستور کار قرار دارد.

رضایی خاطر نشان کرد: در مدارسی که قابلیت تجاری سازی دارند همزمان با ساخت آن مدارس چند واحد تجاری جهت تامین هزینه های جاری مدارس نیز ساخته می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: یکی از این سه پروژه، مدرسه‌ ۱۲ کلاسه زنده یاد مهندس علی خواهنده واقع در خیابان شهدا «زریسف»در آموزش و پرورش ناحیه‌ یک شهر کرمان به زمین زده شد.

رضایی گفت: این مدرسه با زیربنای ۱۴۰۰متر مربع در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۸میلیارد تومان به همت خیر خیراندیش عباس خواهنده کارنما به نام فرزندش زنده یا مهندس علی خواهنده کارنما ساخته خواهد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: همچنین کلنگ احداث مدارس ۱۲ کلاسه و ۹ کلاسه خیر ساز واقع در شهرک خواجو آموزش و پرورش ناحیه‌ یک شهر کرمان به همت شهید مجید علی احمدی به نام مجتمع این شهید بزرگوار در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۸۹۳ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به زمین زده شد.

ارسال نظرات