فرمانده سپاه کربلا:

رزمایش مثل مصطفی ۲ با هدف توانمندسازی فعالان حوزه های فرهنگی ، هنری و تبیینی بسیج

دومین رزمایش رویداد فرهنگی و هنری بسیج به عنوان مثل مصطفی ۲ با حضور فعالین فرهنگی و هنری بسیج سراسر استان در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران در ساری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۷۷۳
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به برگزاری دومین مرحله از رویداد فرهنگی و هنری بسیج امسال در استان گفت: اولین رویداد تحت عنوان مثل مصطفی ۱ در مرداد ماه امسال داشتیم و امروز نیز شاهد برگزاری دومین رویداد مثل مصطفی ۲ هستیم.

وی هدف از برگزاری این رویداد را در توانمندسازی فعالان حوزه های فرهنگی و هنری، تبیینی بسیج استان است تا بتوانند جهاد تبیین مورد توجه مقام معظم رهبری برای جامعه را در لایه‌ لایه های حوزه فرهنگی و هنری با شور و نشاط انجام‌ بدهند .

سردار سیاوش مسلمی افزود : یکی از مصادیق فرهنگی را در حوزه سواحل داشتیم که امسال گروه‌های فرهنگی و هنری در تفرجگاه‌ها ، سواحل و هم در مساجد و محافل هنری نقش خودشان را در حوزه تبیین و امید آفرینی انجام دادند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در پایان با اشاره به ایام پر برکت میلاد با سعادت امام علی (ع) و تبریک این روز و انتخابات پیش رو گفت: انشالله بتوانیم آنچه که در شان مردم عزیزمان است را در این ایام ایفا کنیم و شاهد حضور گسترده مردم عزیزمان در این انتخابات که یک رویداد بسیار بزرگ و تعیین کننده و سرنوشت ساز برای مردم و ایران است انجام دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار