امام جمعه مراغه:

مشارکت در انتخابات ضریب امنیت کشور را ارتقا می‌دهد

تبریز- امام جمعه مراغه با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری طی ۱۱ اسفند سال جاری اجرا می‌شود، بیان کرد: اولویت در این انتخابات مشارکت است زیرا ضریب امنیت کشور را ارتقا می‌دهد.
کد خبر: ۹۵۷۲۹۹۹
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نمازجمعه مراغه افزود: مشکلات معیشتی کشور نیز تنها در سایه مشارکت انتخاباتی حل می‌شود و حضور نیافتن در پای صندوق رای در حقیقت فرصت دادن به دشمنان کشورمان است.

وی خطاب به یک عده از جوانان که مشارکت انتخاباتی را کم‌اثر تلقی می‌کنند، افزود: امنیت امروز کشورمان در سایه همین پایگاه قوی نظام و انتخابات گذشته حاصل شده است.

حجت الاسلام پورمحمدی از مردمانی که نسبت به مشارکت در انتخابات تردید دارند، خواست تا دشمنان را شاد نکنند و در مرحله دوم به فکر انتخاب اصلح باشند زیرا انتخاب نامزدهای اصلح، زمینه را برای حل مشکلات بیش از پیش فراهم می‌کند.

وی به طرفداران نامزدهای انتخابات نیز بیان کرد: به خاطر یک فرد، خودتان را جهنمی نکنید زیرا تمام افرادی که از سوی شورای نگهبان تایید می‌شوند، محترم هستند.

حجت الاسلام پورمحمدی همچنین به جنایت‌های اخیر اسراییل در یمن و غزه اشاره و بیان کرد: یمن با قوت در برابر صهیونیست‌ها ایستاده و اعلام کرده است تا زمانی که اسراییل مردم مظلوم غزه را به شهات می‌رساند، اجازه نخواهند داد تا کشتی‌های اعزامی به اسراییل از باب‌المندب به سلامت عبور کنند.

وی به شکایت آفریقای جنوبی از جنایت‌های اسراییل هم اشاره و بیان کرد: ر حالی که برخی از کشورهای اسلامی امروز در قبال غزه بی‌تفاوت هستند، آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی اسراییل شکایت کرده که امیدواریم دادگاه لاهه حکم قاطع برای آن صادر کند.

حجت الاسلام پورمحمدی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز وفات شیرزن کربلا حضرت زینب(س)، بیان کرد: ایشان که از فاطمه زهرا(س) درس گرفته بود، در اوج بلا خطبه‌ای قرائت کرد که سخنرانی‌های امیرالمومنین(ع) تداعی شد.

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) برای زنان کوفه قرآن را تفسیر می‌کرد، اضافه کرد: نوافل حضرت زینب(س) هیچگاه ترک نشد و به معنای واقعی کلمه عالمه غیرمعممه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها