بصیرت و هوشیاری مردم ایران خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است

امام‌جمعه بجستان گفت: ۴۵ سال است که دشمنان تمام نیرنگ‌ها و توطئه‌ها را علیه ملت ایران بکار گرفته‌اند؛ اما در تمام این سال‌ها بصیرت و هوشیاری ملت ایران باعث شکسته‌شدن و برهم‌زدن تمام نقشه‌هایشان شده است.
کد خبر: ۹۵۷۳۲۴۷
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بجستان، حجت‌الاسلام سید قاسم دهقانی اظهار کرد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پای صندوق‌های رأی، مهر تأیید بر ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدا خواهد زد تا پایبندی خود را به این ارزش‌ها ثابت کند و بار دیگر سیلی محکمی بر تمام یاوه‌گویان خواهد زد.

 وی با تأکید بر اینکه مردم ایران در طول این سال‌ها ولایت‌پذیری خود را به بهترین نحو نشان داده‌اند، افزود: ملت ایران آنجا که باید سکوت می‌کردند سکوت کردند و آنجا که باید حاضر می‌شدند حضور یافتند و آنجا که باید از مال و جان خود گذشتند که همه اینها نشان از ولایت‌پذیری مردم ایران دارد و این مردم به حق کلمه حزب‌الله را به خود اختصاص داده‌اند.

 دهقانی در ادامه به عملکرد دولت مردمی پرداخت و بیان کرد: امروز دشمن بیش از گذشته عصبانی است، از کاه کوه می‌سازد از کوه کاه! چرا که انقلاب اسلامی تبدیل به درخت تنومندی شده که کابوس شبانه‌روز دشمنان نظام است.

وی تشریح کرد: یک سال به دنبال اجرای سند ۳۰ ۲۰ در کشور بودند تا فساد اخلاقی در مدارس را به حرکت دربیاورند و بعضی از مسئولین داخلی را خریداری کردند تا این طرح اجرا شود؛ اما امروز خوشبختانه می‌بینند که ارکان تعلیم‌وتربیت به سمت‌وسوی دیگری حرکت می‌کند و در همین بجستان بیش از هزار نفر از جوانان و نوجوانان و زن و مرد و دانش‌آموز در طرح اعتکاف شرکت کردند که قابل‌تحسین است.

 خطیب جمعه بجستان مطرح کرد: امروز آمریکا نقشش در منطقه کاهش‌یافته و در این ۱۰۰ روز گذشته مدرن‌ترین اسلحه‌ها را در مقابل غزه بکار بردند؛ اما ناکام مانده‌اند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار