عوامل اجرایی استان اردبیل حق هیچ‌گونه سوگیری انتخاباتی ندارند

استاندار اردبیل با تأکید بر حفظ نقش بی‌طرفی عوامل اجرایی انتخابات، گفت: در این خصوص ارزیابی از عملکرد عوامل اجرایی، فرمانداران و بخشداران به‌عمل می‌آید و در صورتی وجود سوگیری انتخاباتی، برخوردهای قانونی اعمال و تغییرات در مسؤولیت فرد انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۵۳۲۷
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶

عوامل اجرایی استان اردبیل حق هیچ‌گونه سوگیری انتخاباتی ندارند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست ستاد انتخابات استان که با حضور فرمانداران و بخشداران برگزار شد، اظهار داشت: فرمانداران و بخشداران از هم‌اکنون امکانات و بسترهایی را که برای برگزاری انتخابات لازم است، اعلام و فراهم کنند چراکه در هنگام برگزاری انتخابات، اعلام کمبود و عذری پذیرفتنی نخواهد بود.

وی افزود: لازم است فضای تبلیغاتی و رقابتی سالم برای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شود تا مردم با شناخت از آن‌ها، نسبت به انتخاب اصلح اقدام کنند.

استاندار اردبیل با تبیین اهمیت حضور در انتخابات و انتخاب افراد موثر برای پیشرفت استان، ادامه داد: ورود فرمانداران و بخشداران به این موضوع و بیان نقش مهم مشارکت مردم در انتخابات ضروری است.

عاملی با اشاره به نقش نمایندگان در سطح ملی و مساعدت برای جذب اعتبارات به استان، تصریح کرد: نمایندگان اصلح می‌توانند با پیگیری مسائل و نیازمندی‌های اعتباری استان در سطح ملی، نقش تأثیرگذاری برای پیشرفت ایفا کنند.

وی با تأکید بر حفظ نقش بی‌طرفی عوامل اجرایی انتخابات، گفت: در این خصوص ارزیابی از عملکرد عوامل اجرایی، فرمانداران و بخشداران به‌عمل می‌آید و در صورتی وجود سوگیری انتخاباتی، برخوردهای قانونی اعمال و تغییرات در مسؤولیت فرد انجام می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: اخذ رأی از اقشار مختلف مردمی باید مورد توجه باشد که در این راستا لازم است مشخصات مکان‌هایی از جمله پادگان‌ها و بیمارستان‌ها که تجمع جمعیتی دارند، احصا شده و صندوق‌های سیار رأی‌گیری به آن محل‌ها اعزام شود.

عاملی با اشاره به برگزاری مانورهای انتخاباتی، بیان کرد: با شناسایی مشکلات و نیازمندی‌های احتمالی انتخابات در جریان مانور، نسبت به حل سریع آن‌ها اقدام شود.

وی تصریح کرد: ورود مخابرات به حل مشکلات آنتن‌دهی در برخی حوزه‌های انتخابیه نیز مورد تأکید بوده و رفع برخی اشکالات برای جلوگیری از بروز مشکلات در هنگام رأی‌گیری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری بسیج در این نشست که با حضور اعضای ستاد انتخابات استان، فرمانداران و بخشداران برگزار شد، فرمانده انتظامی استان اردبیل و جمعی دیگر از مسؤولان هم به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

ارسال نظرات