خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام کرمی:

باید با حضور پرشور در انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق کنیم

همدان-رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار با بیان اینکه دشمنان در روز انتخابات پای کار بودن مردم برای نظام و انقلاب را می‌سنجند، گفت: باید بار دیگر با حضور پرشور در انتخابان حماسه‌ای دیگر خلق کنیم.
کد خبر: ۹۵۷۸۴۶۳
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام مهدی کرمی در مراسم جشن انقلاب در مدرسه علمیه صدیقه کبری (س) شهرستان بهار اظهار کرد: سردمداران آمریکا و اسرائیل چندین سال است برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام نیرو‌ها و تلاش خود را به کارگرفته‌اند و از نمونه بارز آن می‌توان به سال گذشته اشاره کرد که ۲۰ هزار نفر انسان را برای تجزیه این نظام و انقلاب سازماندهی کرده بودند.

وی افزود: در این راستا ۲۰ انقلاب در دنیا توسط آمریکا و اسرائیل بررسی شده‌اند از جمله انقلاب چین، مشروطه در ایران، ژاپن، ترکیه، کبیر فرانسه و ۱۰۰ جنگ را بررسی‌کردند و جنگ هشت ساله دفاع مقدس در ظاهر با عراق بود، اما در باطن با چهل و پنج کشور عملا می‌جنگیدیم و در واقع هشت سال با ایران جنگیدند و نتوانستند ایران را ساقط کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار با بیان اینکه هم اکنون دغدغه حضرت آقا حضور حداکثری در انتخابات است، گفت: وظیفه همگانی ما هم اکنون حضور پرشور و دعوت دیگران به حضور در انتخابات است.

وی ادامه داد: بعد از چهار سال نشست آمریکا با اسرائیل، بررسی ۲۰ انقلاب و جنگ توسط این دو کشور و عدم تجزیه انقلاب ایران، در نتیجه به سه محور دست یافتند که امامت و ولایت، پیروی از مکتب عاشورا و پیروی از حضرت ولیعصر (عج) بودند و دشمنان شبانه روز بر این محور‌ها کار می‌کنند.

کرمی بیان کرد: دشمنان در روز انتخابات به صحنه می‌آیند و پای کار بودن مردم برای نظام و انقلاب و میزان پایبند بودن مردم به دین اسلام را می‌سنجند، دعوت مردم در انتخابات وظیفه ما است و باید بار دیگر با حضور پرشور حماسه‌ای دیگر خلق کنیم.

وی گفت: باید قدردان خون شهدا و زحمات امام (ره) که این انقلاب اسلامی را به ما هدیه کردند، باشیم و باید امانت‌داران خوبی برای این اسلام باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار