بمناسبت گرامیداشت دهه فجر؛

افتتاح ۳۲۰ واحد مسکن محرومین در مناطق کم برخوردار

تبریز- بمناسبت دهه فجر آیین افتتاح ۳۲۰ واحد مسکن محرومین در مناطق کم برخوردار با مشارکت کمیته امداد آذربایجان شرقی و بنیاد علوی در شهرستان های خداآفرین، ورزقان، هوراند، کلیبر و چاراویماق برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۹۵۲
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامعلی ملامهدی در آیین افتتاح این واحدهای مسکن محرومین در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از 320 واحد مسکن، ۱۴۵ واحد مربوط به شهرستان چاراویماق بوده و بقیه برای شهرستان های خداآفرین، کلیبر، ورزقان و هوراند می باشد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی افزود: مجموع مساحت این واحدهای مسکونی ۱۷ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 46 میلیارد تومان بلاعوض و 65 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه احداث و به بهره برداری رسید.

وی خاطر نشان کرد: هزینه احداث هر واحد مسکونی 350 میلیون تومان بوده که 150 میلیون تومان توسط کمیته امداد و بنیاد علوی بنیاد مستضعفان بصورت بلاعوض پرداخت شده و 200 میلیون تومان نیز تسهیلا قرض الحسنه بانکی اعطا شده است.

ملامهدی در پایان از همراهی همه خیرین و نهادها به ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی که در احداث مساکن همراه کمیته امداد بوده اند، قدردانی کرد.

ارسال نظرات