در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

نوجوانان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمانهای انقلاب تجدید میثاق کردند

رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی گفت: حضور ملت ایران در راهمیمایی روز ۲۲ بهمن بیانگر قدرت و اقتدار و عقب ننشستن مقابل استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۵۷۹۰۵۷
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

نوجوانان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمانهای انقلاب تجدید میثاق کردندسلمان حصاری، رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: امروز شاهد حضور پرشور مردم علی الخصوص نوجوانان بودیم. نوجوانان با حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن با آرمان های نوجوانان زمان پیروزی انقلاب تجدید میثاق کردند و یاد و خاطره آنها را زنده نگه داشتند.

حصاری ادامه داد: حضور ملت ایران در راهمیمایی روز ۲۲ بهمن بیانگر قدرت و اقتدار و عقب ننشستن مقابل استکبار جهانی است. این حضور مطابق با دستور و آرمان های رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) است و مردم با حضور خود بار دیگر با این آرمان ها تجدید میثاق کردند.

رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی افزود: امروزه دنیا براساس‌ نوجوان محوری پیش می رود و آموزش و پرورش هم در این راستا طرح میدان ۱۴۰۲ را اجرا می کند که وظیفه اش مدیریت و میدانداری نوجوانان و جهاد تبیین است. در واقع با اجرای این طرح طرح و اجرای پیشنهاد در دستان نوجوانان قرار می گیرد که باعث پررنگ تر شدن حضورشان در جامعه می شود.

خبرنگار/سید سبحان نعمتی

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار