امام‌جمعه ایلام؛

برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم

امام‌جمعه ایلام گفت: انتخابات باید پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود تا امنیت تأمین شده، سفره‌ها پر از نعمت و اشتغال جوانان فراهم شود.
کد خبر: ۹۵۸۰۷۲۶
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اله نور کریمی تبار صبح امروز در تجمع انتخاباتی دانشجویان و دانشگاهیان ایلام افزود: چرایی حضور در انتخابات به این منظور لازم است که مروری بر تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی داشته باشیم و بدانیم قبل از انقلاب چه بودیم و اکنون در چه جایگاهی قرار داریم.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، اظهار داشت: باید به یاد بیاوریم که پیش از انقلاب چه رابطه‌ای با آمریکایی‌ها داشتیم و چگونه ذلیل دست آنها بوده و از ما حق توحش می‌گرفتند.

 

وی گفت: فراموش نکنیم که مجلس شورای ملی آن زمان به‌عنوان امتیاز به آمریکایی‌ها قانون کاپیتولاسیون را تصویب کرد.

 

کریمی تبار اضافه کرد: اکنون باید ضمن درنظرگرفتن همه تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌های کشور، مقایسه‌ای بین شرایط کشور پیش از انقلاب داشته باشیم.

 

 وی یادآور شد: ساختاری که امام خمینی (ره) برای مردم ایران بنا نهاد بر پایه مردم‌سالاری و دموکراسی است و باید قدردان ساختاری که چنین آزادی و نقش‌آفرینی برای ما ایجاد کرده است، باشیم.

 

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: آنان که اکنون قدرت مقابله سخت در مقابل جمهوری اسلامی ندارند برای حضور نیافتن مردم در انتخابات تبلیغ می‌کنند و تمامی توان خود را بکار گرفته‌اند.

 

کریمی تبار افزود: اگر وحدت و انسجام داخلی تضعیف شود باید سرمایه‌های کشور بجای رشد اقتصادی، اشتغال و مبارزه با تورم برای تأمین امنیت داخلی هزینه شود.

 

امام‌جمعه ایلام تأکید کرد: انتخابات باید پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود تا امنیت تأمین شده، سفره‌ها پر از نعمت و اشتغال جوانان فراهم شود.

 

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام یادآور شد: مشکلاتی در کشور وجود دارد و مقام معظم رهبری نیز فرمودند که با آرمان‌ها فاصله داریم؛ اما راه‌حل همین حضور مردم در انتخابات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار