خبرهای داغ:
یک مبلغ بین الملل گفت: غرب بحث آزادی بی قید و شرط را مطرح می کند که بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را رقم می زند، اما در اسلام اگرچه انسان آزاد است اما این آزادی تا حدی تایید می‌شود که سبب فحشاء و منکرات نباشد.
کد خبر: ۹۵۸۱۲۰۷
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام محسن مجتهدزاده مدیر حوزه امام علی‌بن‌ابیطالب(ع) در جلسه‌ای با حضور دانش آموزان دبیرستان ایزدی شهرک پردیسان که با موضوع آزادی زنان در بهشت غرب، برگزار شده بود؛ سخنان خود را با مطرح کردن این سؤالات آغاز کرد، آیا آزادی های بی‌قید و شرط باعث چشم و دل سیری غیر مسلمانان شده است؟! و آیا اسلام مانع این چشم و دل سیری است یا خیر؟!

وی در پاسخ به این پرسش‌ها گریزی به خاطرات خود از دوران تبلیغ در کشور کلمبیا زد و عنوان کرد: آمار ازدواج در این کشور و سایر کشورهای غربی بشدت پایین است و حدود هشتاد درصد از کودکان تک والد بوده و پدران خود را نمی شناسند و با وجود آزادی های بی حد و حصر زنان و مردان شرکای جنسی متعدد دارند و برعکس تصور عموم چشم و دل سیری وجود ندارد.

محسن مجتهد زاده ادامه داد: دنیایی که هالیود از زندگی غربی ها نشان میدهد با واقعیت زندگی آنها و لطمه‌هایی که از این آزادی ها نصیب آنها شده کاملا متفاوت است.

وی خاطر نشان کرد: تفاوت انسان و حیوان در این است که انسان برای خود خالقی متصور است و میداند برای موفقیت نیازمند پیروی از دستورات او است، اما در زندگی غرب با حذف خالق به سبک زندگی کاملا آزادی رسیده اند که متضرر اصلی آن نیز خودشان خواهند بود.

انتهای پیام/سمیرا غفوری منش

ارسال نظرات