خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا

مشارکت حداکثری در انتخابات، نوسازی در اداره کشور است

مشارکت حداکثری در انتخابات، نوسازی در اداره کشور است
مهرعلیا گفت :راهبرد دشمنان مشارکت حداقلی و تحریم در انتخابات است. 
کد خبر: ۹۵۸۲۵۱۷
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

به خبرگزاری بسیج استان قزوین ، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در جمع فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج شهرستان بوئین زهرا، به حضور و مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت : حضور و مشارکت مردم در انتخابات نشان دهنده وفاداری ملت شریف ایران اسلامی به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران است و موجب حفظ کشور، تقویت امنیت ملی، تضمین پیشرفت و اقتدار ملی می شود. دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ ترکیبی و شناختی به دنبال ایجاد فاصله بین ملت و صندوق های رأی هستند و راهبرد دشمنان مشارکت حداقلی و تحریم در انتخابات است.

وی در ادامه افزود : افزایش حضور و مشارکت مردم در سرنوشت سیاسی و انتخابات در عرصه داخلی باعث دلگرمی، امیدواری و انگیزه بیشتر مسئولین در عرصه خدمت رسانی و در عرصه بین المللی باعث کاهش تحریم ها و فشارهای بین المللی می شود.

سرهنگ مهرعلیا، مشارکت حداکثری در انتخابات را نوسازی در اداره کشور دانست و افزود : مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تحقق اهداف انقلاب، تقویت و تثبیت بیش از پیش ارزش ها و آرمان ها انقلاب اسلامی می شود.مدیریت کشور در هر زمانی نیاز به تحول و تغییر دارد و مشارکت حداکثری در انتخابات باعث نوسازی در اداره کشور می شود و این نوسازی در مدیریت جدید باعث پیشرفت و تحول بزرگ در عرصه های مختلف کشور می شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا ، در پایان سخنان خود، به اهمیت انتخابات 11 اسفندماه اشاره کرد و گفت : با توجه به تحولات منطقه و دست برتر جبهه مقاومت در عرصه میدانی، در این انتخابات هر چهار مقوله سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت بسیار مهم است و دشمنان انقلاب اسلامی برای هر چهار موضوع برنامه ریزی کرده اند. ولی از همه مهم تر دو موضوع امنیت و مشارکت است و دشمنان هم می خواهند با خرابکاری و اقدامات تروریستی امنیت انتخابات و با تحریم و مشارکت حداقلی این انتخابات را تحت تأثیر قرار دهند. از این رو تمام تلاش خود را در راستای عدم تحقق انتخاب مطلوب انجام می دهند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها