خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: پیروز نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فرد یا حزب خاصی نیست، بلکه مردم ایران هستند که بار دیگر طعم شکست و سرافکندگی را به بیگانگان تحمیل می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۸۳۱۵۰
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

شرکت در انتخابات مسابقه خِیر استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود، اظهار کرد: تمام سعی و تلاش دشمنان دلسردی و قهر مردم با این انتخابات است، اما بار‌ها حضور گسترده ملت در صحنه‌های مختلف به ویژه انتخابات، درس عبرت فراموش‌نشدنی به آن‌ها آموخته است.
او با بیان اینکه شرکت در انتخابات مسابقه خیر است، مردم از آن عقب نمانند و مشارکت کنند، ابراز کرد: عده‌ای از مسوولان و کارشناسان نظارت، امنیت، پشتیبانی و اجرایی برای زمینه‌سازی، صحت و سلامت انتخابات مدت زیادی در تلاش بودند.
امام جمعه شاهرود با قدردانی از تمامی داوطلبان و طرفداران انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در این هفته بر شور انتخاباتی افزودند، گفت: طی این مدت، تخلف خاص انتخاباتی در این شهرستان گزارش نشده است.
او با بیان اینکه یازدهم اسفند روز نتیجه‌گیری و پیروزی مردم ایران اسلامی است، گفت: پیروز نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فرد یا حزب خاصی نیست، بلکه مردم ایران هستند که بار دیگر طعم شکست و سرافکندگی را به بیگانگان تحمیل می‌کنند.
امینی با بیان اینکه پیروز این میدان رقابتی، مشمول لطف الهی است و نباید منتی بر فرد یا گروهی داشته باشد، ابراز کرد: استفاده از ظرفیت رقیبان و نخبگان حامی داوطلبان این دوره باید به صورت واقعی و اجرایی برای پیروز میدان مجلس شورای اسلامی اولویت داشته باشد.
او با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات مردم شهرستان‌ها باید در مجلس شورای اسلامی با قانون‌گذاری و نظارت بر اجرا، پیگیری، حل و فصل شود، اظهار کرد: ملت با یکپارچگی باید بهترین‌ها را برای توسعه و آبادانی کشور پیگیری کنند.
امام جمعه شاهرود در آستانه ماه مبارک رمضان خواستار ارتقای جایگاه مساجد با کارکرد‌های اصلی و ذاتی خود شد و گفت: کارکرد تربیتی، تبلیغی، دفاعی و امنیتی، حمایتی، خدماتی، سیاسی و اجتماعیِ مسجد‌ها همانند صدر اسلام در اولویت قرار گیرد.
امینی تاکید کرد: حفظ مساجد به‌عنوان سنگر به ویژه برای جوانان و نوجوان مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است که باید در تحقق این امر بیشتر تلاش شود.
امام جمعه شاهرود امنیت دریای سرخ و یمن را برای تمامی دنیا مهم برشمرد و افزود: امنیت دریای سرخ جز با تامین امنیت یمن تحقق نخواهد یافت. این موضوع را غربی‌ها به خوبی می‌دانند.
او با بیان اینکه قطع کامل کشتار زنان و کودکان فلسطین خواسته تمام آزادی خواهان دنیا است، ادامه داد: سازمان‌های بین‌المللی و حامیان دروغین حقوق بشر و برخی از کشور‌های اسلامی در این باره هرگز نباید خاموش بنشینند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها