استاندار زنجان بر همکاری بیشتر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات تاکید کرد

زنجان -استاندار زنجان با بیان اینکه عملکرد برخی بانک‌ها در این زمینه پرداخت تسهیلات خوب نیست گفت: بانک باید همکاری بیشتری در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی داشته باشند و باید تا پایان اردیبهشت سال آینده باید عملکرد بانک ها در استان در خصوص پرداخت این تسهیلات اشتغالزایی به حداکثر برسد.
کد خبر: ۹۵۸۴۴۶۸
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

استاندار زنجان بر همکاری بیشتر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات تاکید کرد به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، محسن افشارچی در هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان بر ضرورت همراهی بانک‌های دولتی و خصوصی در پرداخت تسهیلات اشتغال تاکید کرد و اظهار داشت: لازم است بانک‌های استان بیش از میزان کنونی در موضوعات مربوط به توسعه در استان نقش آفرینی کنند.


وی به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در استان و لزوم بازدید میدانی مدیران بانکی از طرح‌های صنعتی اشاره کرد و افزود: بازدید‌ها از روند اجرای طرح ها، نقش تاثیرگذاری در تصمیم گیری و اراده مدیران برای حمایت از تولید دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه با مجموعه اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته، استان زنجان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ به رتبه ۹ رسیده و جز ۱۰ استان برتر قرار گرفته است بیان کرد: هر کدام از بانک‌ها باید سهم در نظر گرفته شده برای خود را در مهلت باقی مانده کارسازی کنند.

وی با بیان اینکه در سال جاری بانک‌های استان مکلف به پرداخت ۱۳ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع تبصره ۱۸ هستند، افزود: تا پایان اردیبهشت سال آینده باید عملکرد بانک‌ها در استان در خصوص پرداخت این تسهیلات ۱۰۰ درصد شود.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات