خبرهای داغ:
رئیس اداره صمت شهرستان البرز گفت: باهدف تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان وعید نوروز ، ۲۴۵ فروشگاه درشهرستان البرز مجوز  فروش فوق العاده دریافت کردند. 
کد خبر: ۹۵۸۴۸۱۰
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

قزوین_ کیان رشوند در گفتگو با بسیج بیان کرد: در راستای تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، در روز های پایانی سال با همراهی اصناف، کسبه  و اتحادیه های صنفی ۲۴۵  فروشگاه در سطح شهرستان البرز  در طرح فروش فوق العاده شرکت کردند. 

وی افزود: این فروشگاه ها با وصل مجوز رسمی صادرشده از سوی اتحادیه های مربوطه در محل فروشگاه و نصب بنر فروش فوق العاده به شهروندان معرفی و از تاریخ ۱۵ تا ۲۵ اسفند کالاهای خود را با تخفیفات ۱۰ الی ۱۵ درصدی به مشتریان خود عرضه می نمایند. 

وی با اشاره به گروه کالایی این طرح گفت: از تعداد ۲۴۵ فروشگاه دارای مجوز  فروش فوق العاده، تعداد  ۱۱۰ فروشگاه عرضه پوشاک _ ۶۰ فروشگاه در رسته خوار بار و کالای اساسی _  ۳۰ فروشگاه کیف و کفش و روسری  _ ۳۰ فروشگاه شیرینی، شکلات، آجیل فروشی و ۵ فروشگاه گوشت و مرغ وپرتینی کالای خود را با تخفیفات در نظر گرفته شده عرضه می کنند. 

رئیس اداره صمت شهرستان البرز تاکید کرد: فعالیت این واحد‌های صنفی مورد رصد بازرسان اداره صمت قرار دارد و باهرگونه تخلف احتمالی برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه برفروش فوق العاده ، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا نیز درشهر مهرگان برپا شده است و مردم عزیز می توانند اقلام مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خرید نمایند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها