مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در ارتباط با جریمه‌های اعمال شده به واحد‌هایی که در شهرک‌های صنعتی به واسطه اضافه ساخت، اعمال می‌شود، گفت: واحد‌هایی که اقدام به اضافه ساخت در شهرک‌های صنعتی کنند، جریمه نقدی می‌شوند که این مسئله را در شهرک صنعتی بانه شاهد هستیم.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۱۶
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

حمیدرضا امانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰ قرارداد واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان منعقد شده که ۲۵ قرارداد آن در شهرک صنعتی دهگلان منعقد شده است.

وی در ارتباط با جریمه‌های اعمال شده به واحد‌هایی که در شهرک‌های صنعتی به واسطه اضافه ساخت، اعمال می‌شود، اظهار کرد: واحد‌هایی که اقدام به اضافه ساخت در شهرک‌های صنعتی کنند، جریمه نقدی می‌شوند که این مسئله را در شهرک صنعتی بانه شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان ادامه داد: عدم رعایت ضوابط و مقررات در ساخت و ساز واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی می‌تواند تبعات جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد.

وی توسعه صنعتی و تامین زیرساخت‌های لازم برای تسهیل حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در بخش صنعت استان و حمایت از شرکت‌های صنعتی دانش‌بنیان را از جمله اهداف مهم این شرکت استانی خواند و بیان کرد: با توجه به تاکید استاندار کردستان نیز بر این اهداف، تمام تلاش خود را با استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود به کار بسته‌ایم تا بتوانیم در راستای سیاست‌های دولت نقشی مثبت در اعتلای کردستان ایفا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات